Lista över allt som fattas i 2042

Permalänk
Medlem

Lista över allt som fattas i 2042

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Samsung Sverige

Jao, spelet har ju blitt "strömlinjeformat" om man säger så

Jag har kul i det dock, spelat 20 timmar hithills och fortsätter lira på

//Pontus

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk

Spelet är en skugga av det jag en gång uppskattat och lagt 100 tals timmar på. Vilken otrolig smörja. Tack och lov för refund.

Visa signatur

"Your ad here"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henkepenke:

Spelet är en skugga av det jag en gång uppskattat och lagt 100 tals timmar på. Vilken otrolig smörja. Tack och lov för refund.

Jag tänker inte ens tänka tanken att köpa eländet. Dice får inga mer pengar av mig.

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Vila i frid

Rolighetsfaktor noll jämfört med tidigare versioner, t.o.m. SquadUp verkar ha tråkigt. Nä, de (bitska) kommentarerna om att inte tagit in externa åsikter under utvecklingen verkar ha skapat ett tunnelseende "guuu va bra det här blir" hos utvecklarteamet.

Permalänk
Medlem

Max 70 fps i all out war, 30-40 i strid _OAVSETT_ grafikinställning. Jag har inte laft märke till vad som är bra och dåligt utöver hela jävla speloptimeringen eftersom att jag har svårt att fokucera på något annat än att veta vafan som händer under 30fps scenerna. Men jag fick spelet i present så jag spelar Portal och har förhållandevis kul!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Tack till er alla som Alpha/Beta testar
Jag väntar tills ert arbete är klart och de åtgärdar det ni upptäckt och då köper ett färdigt spel istället och dessutom till ett billigare pris.

Sarkasmen ovan är relaterat till alla spel nuförtiden..
Men frågan är om det inte är vårt fel som vill ha allt så snabbt hela tiden och blir arga när det blir förseningar osv.
Visst finansmännen på företaget vill skynda på för att få tillbaka pengar, men det är för att de vet att vi betalar..