Ghost Reacon Breakpoint

Permalänk

Ghost Reacon Breakpoint

Hej

Ghost Reacon Breakpoint

Äldre spel men att döma av Youtubevideor ser realismen bra ut.

Hur får man till en så bra grafisk inställning som möjligt ?

Sitter på ett 3070TI kort samt 4k skärm, 32 Ram minne etc. är kanske på gång med ett Rtx 4080...

2540 eller 3840.

Vill gärna få en så realistisk känsla som möjligt.

Tacksam för kunniga svar

/ Thomas

Permalänk
Medlem

Har inte spelat spelet. Men det brukar vara att man ställer allt på max i grafik och stänger av allt som har med HUD att göra typ. Då brukar många spel se riktigt bra ut

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thomasso60:

Hej

Ghost Reacon Breakpoint

Äldre spel men att döma av Youtubevideor ser realismen bra ut.

Hur får man till en så bra grafisk inställning som möjligt ?

Sitter på ett 3070TI kort samt 4k skärm, 32 Ram minne etc. är kanske på gång med ett Rtx 4080...

2540 eller 3840.

Vill gärna få en så realistisk känsla som möjligt.

Tacksam för kunniga svar

/ Thomas

Maxa allt, flyter det inte då kan du se här vad som påverkar mest och se vad du vill dra ner på https://www.ozarc.games/best-graphic-settings-ghost-recon-bre... kolla även in Wildlands som jag tycker är ett bättre spel.

Permalänk
Skrivet av Chibariku:

Maxa allt, flyter det inte då kan du se här vad som påverkar mest och se vad du vill dra ner på https://www.ozarc.games/best-graphic-settings-ghost-recon-bre... kolla även in Wildlands som jag tycker är ett bättre spel.

Tack för svar.
Intressant läsning.

Har själv lagt 144 hz på min 4k skärm vilket kanske gör att
skärpan blir lidande.

Permalänk
Skrivet av Mega-Dark:

Har inte spelat spelet. Men det brukar vara att man ställer allt på max i grafik och stänger av allt som har med HUD att göra typ. Då brukar många spel se riktigt bra ut

Ursäkta frågan men hur stänger man av HUD 😁 ?

Thomas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thomasso60:

Ursäkta frågan men hur stänger man av HUD 😁 ?

Thomas

Det vet jag inte, eller om det äns går i det spelet.
Hud=Heads up desplay. Som karta, ammo mängd, och allt annat som är "pålagt" på skärmen för hjälp.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.