Permalänk

Var finns Doktorn?

Jag irriterar mig blå på rättighetsinnehavare just nu. Jag har egentligen två frågor för denna tråd:

1. Jag är sugen på att se de senaste säsongerna - och kommande avsnitt - av Doctor Who. Finns det något sätt att göra det via strömningstjänster som finns i Sverige? Alternativ två är naturligtvis att placera datorn i England och titta på BBC/iPlayer den vägen.

2. Vem har en sökbar databas över innehåll i de olika strömningstjänsternas svenska abonnemang? Jag vill veta vem jag ska kasta pengar på för att kunna binge:a ett givet innehåll en viss månad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Det Otroliga Åbäket:

Jag irriterar mig blå på rättighetsinnehavare just nu. Jag har egentligen två frågor för denna tråd:

1. Jag är sugen på att se de senaste säsongerna - och kommande avsnitt - av Doctor Who. Finns det något sätt att göra det via strömningstjänster som finns i Sverige? Alternativ två är naturligtvis att placera datorn i England och titta på BBC/iPlayer den vägen.

2. Vem har en sökbar databas över innehåll i de olika strömningstjänsternas svenska abonnemang? Jag vill veta vem jag ska kasta pengar på för att kunna binge:a ett givet innehåll en viss månad.

https://www.justwatch.com/se/tv-serie/doctor-who-2005

Permalänk
Medlem

Svar till fråga nr. 2: Jag förstår frustrationen, det är något som jag också velat ha. Tyvärr kan jag inte komma med annat än en databas över filmer som jag har använt: https://vodeville.se/

Förhoppningsvis kommer någon med en länk till en sida med tv-serier eller ännu bättre både och.

Permalänk
Medlem

Ska komma till Disney+ nu i slutet av året. Har du inte tålamod att vänta är det vpn och bbc/iplayer som gäller.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk

Grymt, tack!

Permalänk
Medlem

Playpilot finns för serier, den finns inte i Sverige.

Tyvärr verkar den inte ens tryckas på blu-ray just nu.