Köpa V-bucks till grabben (Switch)

Permalänk
Medlem

Köpa V-bucks till grabben (Switch)

Jag lyckas inte köpa V-bucks till min son. Han har ett eget Switch-konto som han använder när han spelar Fortnite. När han försöker köpa V-bucks i spelet kommer han till en skärm som säger att han behöver godkännande från sin förälder (mig). På skärmen finns alternativet att skicka ett mail till mig. Jag får mailet. I mailet finns en länk för att godkänna. Efter lite frågor kommer en skärm där jag ska sätta upp ett Epic-konto åt grabben. Detta funkar inte eftersom han redan har ett konto, och jag kommer inte vidare. Jag har kollat att hans Epic-konto är kopplat till hans Switch-konto. Hur gör man?

Visa signatur

Låda: Fractal Design Define R3, Nätagg: Fractal Design Newton R3 600W, Moderkort: ASUS ROG Maximus IV Gene-Z, CPU: Intel 2700K @ 4,8GHz, RAM: 8GB Corsair Vengeance LP PC12800, GPU: GB 280X @ 990MHz, SSD: Sandisk Extreme 240GB, HDD: Seagate Barracuda 2TB, Vattenkylning: EK-D5 pump, XSPC RayStorm CPU, Zalman ZM-WB5 GPU, EK-CoolStream RAD XTC 140mm, Alphacool NexXxoS ST30 FC 120mm, Skärm: Dell U2311H

Permalänk
Medlem

Om det du beskriver inte funkar så finns det redeem-koder att köpa som man istället löser in i spelet på Switchen. Vill inte länka men googlar du så hittar du säkert några alternativ!

Visa signatur

MSI K8N Neo4, 3700+@2510, Corsair Value 1024MB, Gainward 6600GT@525/1050, 80GB Samsung SpinPoint + 250GB WD, QTEC 400Watt