ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB TURBO

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB TURBO

Två stycken ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11 GB TURBO i fullt fungerande skick!

Har blåst rent dom så gott jag kunnat!

Se bilder för mer information!

3000:- styck eller rimligt bud! Finns att hämtas i Hökarängen!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

På standard sweclockers-maner så ignorerar jag glatt "avhämtning" samt lägger ett underbud

Jag bjuder 5000kr+frakt för bägge korten

/Einar

Permalänk
Medlem
Skrivet av EinarB:

På standard sweclockers-maner så ignorerar jag glatt "avhämtning" samt lägger ett underbud

Jag bjuder 5000kr+frakt för bägge korten

/Einar

Hehe, vågat!
Har tyvärr inget lämpligt packmaterial för korten, och vill nog dessutom ha lite bättre betalt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarB98:

Hehe, vågat!
Har tyvärr inget lämpligt packmaterial för korten, och vill nog dessutom ha lite bättre betalt!

Friskt vågat - hälften brunnet!

Om priset är rätt (jag gissar att det kommer dra iväg i budgivning här strax), kan du tänka dig att skicka då?

Jag letar efter exakt de här korten: 2080ti (för de är de starkaste som går att lura till att köra vGPU på Linux) blower (för att få ut värmen ur hemma-labb-servern) och ASUS (för jag är en fanboy, ok, det sista var kanske inte så viktigt) så jag kan nog hänga på lite i budgivning men jag tar mig ju inte över halva landet för att hämta

Permalänk
Medlem
Skrivet av EinarB:

Friskt vågat - hälften brunnet!

Om priset är rätt (jag gissar att det kommer dra iväg i budgivning här strax), kan du tänka dig att skicka då?

Jag letar efter exakt de här korten: 2080ti (för de är de starkaste som går att lura till att köra vGPU på Linux) blower (för att få ut värmen ur hemma-labb-servern) och ASUS (för jag är en fanboy, ok, det sista var kanske inte så viktigt) så jag kan nog hänga på lite i budgivning men jag tar mig ju inte över halva landet för att hämta

Om jag inte lyckas hitta någon här i Stockholm som har möjlighet att hämta närmsta dagarna så kan jag nog lösa frakt!

Permalänk
Medlem

Jag köper gärna ett för 3000. Hämtar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hirschen:

Jag köper gärna ett för 3000. Hämtar!

PM!

Permalänk
Medlem

Jag kör väl detsamma fast plus frakt, men förstår att hämtare kommer gå före.

3000kr+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av EinarB:

Jag kör väl detsamma fast plus frakt, men förstår att hämtare kommer gå före.

3000kr+frakt

Noterat! Avvaktar tills imorgon kväll iaf!

Permalänk

Jag budar 3100kr + frakt.

Permalänk
Medlem

Jag lägger mig, kommer inte bjuda över, men skulle det inte bli av så är jag fortfarande intresserad för 3k+frakt

Permalänk

2800kr och kan hämta

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad