Permalänk
Medlem

Hehehe

För att gå rakt på sak; är det nån som INTE tycker idén att sätta in ett XFX Geforce 8600 GT XXX Fatal1ty i en PC som har ett agg med endast 19A på +12-linjen är dum? Har nämligen just köpt en sådant och nu efter kollat mitt aggregat som ligger på 300w. Kommer datorn börja ryka som det gjorde för en av mina vänner när han satte in fel sorts RAM i sin dator, eller ska jag försöka ändå? Ersätter en x1550.

Permalänk
Hedersmedlem

Skadar nog inte att testa.

Permalänk
Medlem

Har läst att vissa aggregat har ett kortslutnings-skydd (eller vad det nu kallas) som inte alltid fungerar. Det är inget som kan påverka det här försöket eller? Startar datorn helt enkelt inte om det inte finns tillräckligt med ström, eller är det bara den komponenten som inte kommer att fungera? Tack för hjälpen.

Permalänk

Vilket agg handlar det om, vissa skitmärken har dåliga kortslutningsskydd

Permalänk
Medlem

Bestec 300-ATX-12z

Permalänk
Medlem

Bra trådrubrik!

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Electrix
Bra trådrubrik!

Arg gubbe! Läs aldrig mer i hela ditt liv en tråd vars rubrik inte förklarar precis vad den handlar om, så kanske du blir bättre.

Bryr sig inte tråd-skaparen speciellt borde inte läsarna göra det heller.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*
Lär dig sätta vettiga topics innan du postar

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor