HP Personal Media Drive... drivrutin?

Permalänk
Medlem

HP Personal Media Drive... drivrutin?

Är det någon som har drivrutiner till HPs Personal media drive.. 160gb versionen.. winxp

Finns ingenstsans på nätet typ.. och skivan har jag inte tillgång till just nu..

Nån med Sandvik Hempc som kan göra en image på sin skiva lr nått.. lr lägga ut drivrutinen ? skulle va snällt..

Visa signatur

Amd Athlon64 3000+ Venice, Asus A8V Deluxe, Dual 2x256MB PC3200 Kingston, Radeon9800Pro AIW, 250GB Maxtor, 22" Syncmaster 1200NF.

Permalänk
Permalänk
Medlem

om du klickar vidare så ser du att man måste beställa skivan.. men nu är det inte akut längre för nu har jag skivan..

Visa signatur

Amd Athlon64 3000+ Venice, Asus A8V Deluxe, Dual 2x256MB PC3200 Kingston, Radeon9800Pro AIW, 250GB Maxtor, 22" Syncmaster 1200NF.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av n0xx
om du klickar vidare så ser du att man måste beställa skivan.. men nu är det inte akut längre för nu har jag skivan..

Då var det väl tur att det löste sig för dig för annars hade du ju kunnat beställa skivan isf.

Permalänk
Medlem

Tjena,

Jag har precis det problemet, skulle du kunna skicka drivrutinerna till mig. Antingen en iso på skivan eller genom att använda Driver genius och skapa en fil åt mig?
http://www.driver-soft.com/

Bara att kryssa i diskenheter och lagringsvolymer (vilken den nu ligger under).

Finns på MSN: cardazio@hotmail.com

Jag ska sälja datorn imorgon så skulle verkligen hjälpa

Mvh
/Richard