Permalänk
Avstängd

disk ras!

har haft en maxtor ata disk på 120 gb igång i 3 år 24/7 som har varit belastad med sånt man inte får prata om här! men nu har den gett upp! den har varit kyld hela tiden! har ni tips på nåt annat märke som pallar jobba mycket under lång tid?

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

Seagate har ju 5års garanti, kanske dom håller vad dom lovar?

Permalänk
Medlem

Ja, kör på Seagate.

Permalänk
Medlem

Jag har kört ett antal Seagate 24/7 utan några problem.

Trevligast så

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem

belastning 24/7 under tre år är fan inget dåligt resultat.

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rushdie
belastning 24/7 under tre år är fan inget dåligt resultat.

nej måste ju vara nöjd för jag tror inte en WD hade klarat det! haha! men som alltid rasar ju disken när man minst anar! och på den hade jag mina konto uppgifter till div. hubar! lite drygt men det ordnar sig nog...!

har funderat på en maxtor maxline men hitta inga som pata disk! så det får nog bli en seagate o se vad det tål!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin