Maxtor dm10 sata2, och säker borttagning av maskinvara?!?!?

Permalänk
Medlem

Maxtor dm10 sata2, och säker borttagning av maskinvara?!?!?

Har satt in min nya Maxtor Diamonxmax10 sata2 ncq 16mb 300g. Den fungerar perfekt, installerat drivare som windows valde (kanske borde köra nvidia/ dfi lanparty drivare, vad vet jag). Men, jag märkte att det poppade upp en ikon där det stod "Säker borttagning av maskinvara", som det brukar göra när jag pluggar i IPod´en.

Någon av er som har haft samma lr liknande incident? Skulle gärna vilja bli av med den.

p.s Vilka drivare är bäst? Har dfi moderkort btw.

Visa signatur

You can run, but you will only die tired.
Lite computer specs:
Amd64,3500+,DFI Lanparty UT Ultra-D (icke-Sli version)1.5 gig ddr Twinmos , 120 gig maxtor (of d0000m) x1800XT 512mb

Permalänk
Gäst

Re: Maxtor dm10 sata2, och säker borttagning av maskinvara?!?!?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ohnoez
Har satt in min nya Maxtor Diamonxmax10 sata2 ncq 16mb 300g. Den fungerar perfekt, installerat drivare som windows valde (kanske borde köra nvidia/ dfi lanparty drivare, vad vet jag). Men, jag märkte att det poppade upp en ikon där det stod "Säker borttagning av maskinvara", som det brukar göra när jag pluggar i IPod´en.

Någon av er som har haft samma lr liknande incident? Skulle gärna vilja bli av med den.

p.s Vilka drivare är bäst? Har dfi moderkort btw.

Citat:

jag märkte att det poppade upp en ikon där det stod "Säker borttagning av maskinvara", som det brukar göra när jag pluggar i IPod´en.

Finns trådar om det här.

http://forum.sweclockers.com/search.php?s=&action=showresults...

Permalänk
Geeks
SweClockers

Använd sökfunktionen.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015