Skulle sälja LITE-ON model ltr-48246s/cd-rw brännare

Permalänk

Skulle sälja LITE-ON model ltr-48246s/cd-rw brännare

Hej,

Jag skulle sälja LITE-ON CD-RW (model: LTR-48246S) som medföljde med min Fujitsu Siemens dator, men jag blev förvånad när jag såg att den kostade 495 kr ( lägsta pris ), jag tror att det är p.g.a. att den är uråldrad, jag köpte datorn för 2-3 år sen. Så kan nån kolla om det priset är rätt?

Permalänk
Gäst

klart den är uråldrad. man kan köpa en dvd brännare för 400kr

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av strike_formation
klart den är uråldrad. man kan köpa en dvd brännare för 400kr

Hur mycket tror ni att den kostar då?

Permalänk
Hedersmedlem

Du kan väl få ut en hundring eller något i den stilen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SantaClaus
Du kan väl få ut en hundring eller något i den stilen.

Nu blev jag väldigt ledsen eftersom köparen erbjöd mig 200 kr och det är en nära vän, men när jag såg att den kostade 500 kr på Pricerunner blev jag misstänksam och rekommenderade en annan bränna i stället!! DåLIG aFFäR!

Permalänk
Avstängd

Är det bara cd-brännare så är den inte värd mer än 50kr

Visa signatur

AMD Phenom II 965 c3//XFX Ati 5850 BE//Intel X25-M 80gb ssd//WD 750gb Black//Asus bräda M4A79XTD EVO//g15 v2//g500
Samsung t240 Fullhd gaming monitor//incoming sammy 2270
Lappy Asus UL30VT-QX030V

Permalänk
Medlem

Sånna ger man bort, till vänner...

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem

köpte en 52x cdrw på den lokala butiken för en vecka sen för 300kr.

och du får ju en dvd brännare för 500ingen nu så.. ja de e nog ingen ide att sälja den

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf