Tyst DVD-Brännare

Permalänk
Medlem

Tyst DVD-Brännare

hej då både min nec dvd-brännare och samsung cd-brännare (1-2år gammal) har börjat låta sjukt mycket (varva upp) så fort jag sätter in en skiva så undrar jag vilken som är en bra och tyst dvd-brännare..Jag bor nära till JmeData och Styggapojken..Så det hade varit ett plus om den finns i någon av dom affärerna!..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

LG gör bra brännare, har en sån med lightscribe teknik och den är bra tystare än min gamla NEC som också väsnades och till slut dog.

Permalänk
Medlem

Min nya pioneer tycke rjag är tyst.. jämför med min nec 3520...
som förövrgt jag störde mig järnet på för när den brände lyste Hårddisk dioden på chassit konstant...

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Jag undrar samma sak.
Är det någon speciell tillverkare som nån vet att de tillverkar tysta DVD-brännare?

Visa signatur

Regn är snö på sommarn.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Antec P180 | Intel i7 2600K | Asus P8P67 DELUXE | 2x4096 Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL8 | ATI 4850 | 2x Intel® X25-M SSD 80GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alfons
http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=nerodrivespeed.html
kanske kan vara något?

har testat det nu..jag får det att funka med min samsung men inte med min nec..=/..och en dvd-brännare måste jag ha så det får bli en ny...och så det får väll bli en LG eller en Pioneer om ni inte har fler föslag..=)...det ska köpas i nästa vecka så fler förslag är välkomna

Visa signatur