Permalänk
Medlem

70Gb borta :S

okej, nu skall jag försöka förklara det här på bästa sätt. Har sökt igenom det mesta i forumet men kan inte hitta hjälp.

Min flickvän har en P3 900Mhz som inte satt nån disk i o sen köpte hon en 100 gb disk som jag inte kommer ihåg märket på.

Men iaf så skulle jag fixa till den åt henne så hon ha nåt o surfa på iaf.
Så disken kopplades in o sattes som master på ena IDE kanalen o sen skulle jag installera med recovery skivor som följde med dator. Och där visade det 100 gb och allt slutfördes som det skulle verkade det som. När jag starta om så hitta den inte OS.

Så jag satte i skivorna igen o då gnällde den nåt om fdisk så jag använde det. Och trodde allt var frid o fröjd men när jag kom in i windows efter ha instllerat om det så saknades det 70 gb och dom syns inte i diskhanteraren eller i nåt annat partition program.

Så frågan lyder.........

Hur skall jag kunna få tillbaka dom försvunna 70 GB??
PLZ HELP ME!!

Tack på förhand!

Visa signatur

.:R u the way u r becuse u have choosen:.

Permalänk

står nog lite i FAQ om detta .. ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
står nog lite i FAQ om detta .. ^^

Men då kanske du kan vara snäll o visa lite mer specifikt vart det står med tanke på att mina ögon inte kan hitta det. Och nej jag är inte blind ^^

Visa signatur

.:R u the way u r becuse u have choosen:.

Permalänk
Medlem

min gissning skulle gå till att du jumprat den fel.

Visa signatur

Erfarenhet är något man får precis efter man hade behövt det.
http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/regel7.png

Permalänk
Medlem

Ladda ner Partition magic så kan du utöka hddn till dess riktiga storlek.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Annars kan du testa testdisk. Ett mycket bra program som hjälpte mig när windows fuckade upp min nya disk. Jag kunde inte hitta disken i windows även om den fanns med i biosen.

Visa signatur

Dator 1: X-Infinity, Asus M4A785TD-V EVO, AMD PhenomII X2 555BE 3200@X4 3600, 2X2Gb Kingston 1333Mhz, Samsung F3 1Tb, Corsair VX550, XFX 5770 1Gb 850@925. 3DMark06 16686p
Reserv: Athlon 1466@1833, ASUS A7N8X nForce2, 3x 512Mb, Asus radeon 9600XT 128DDR, IBM/Hitachi 60Gb/2 + Hitachi 160Gb/8.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Geil
min gissning skulle gå till att du jumprat den fel.

Har jag kollat ett X antal ggr men den sitter där den skall sitta!!

Citat:

Ladda ner Partition magic så kan du utöka hddn till dess riktiga storlek.

Körde PM med hirens boot cd och den hittas inte där heller nämligen :S

Visa signatur

.:R u the way u r becuse u have choosen:.