Hjälp snälla. [Återställa filer efter formatering]

Permalänk
Medlem

Hjälp snälla. [Återställa filer efter formatering]

Hej det är så att jag gjorde en snabbformatering på datorn och jag glömde att spara några filer och även bilder och nu vill jag ta tillbaka de och jag undrar om nån vet nån program man kan köpa för att ta tillbaka filer ?

Är det här något?

http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010097279

Kan ni hjälpa mig att hitta nåt annat kanske?

TACKAR!

Ämnesraden redigerad av Kanel.
§ 3.1 - Välj ett ämne som tydligt visar vad tråden du skapar handlar om. Till reglerna >>

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

det finns gratisprogram att ladda ner om du nu oturligt nog blivit av med filer.. ett program jag använder är, finaldata recovery, men det finns flera.. bara att söka.. and u shall find

Edit, programmet kanske är nåt iaf att pröva ?

Permalänk
Medlem

Kanske de, men jag skulle vilja köpa nåt som är säkert! vill verkligen få tillbaka mina bilder...

Permalänk
Medlem

Ladda hem eller köp GTB (Get Data Back)... finns till både NFTS och FAT32... kan rekommendera det programmet starkt. btw, du måste köpa det om du vill kunna få tillbaka dina filer, i gratisversionen så scannar den bara av hårddisken.
Eller köpa, registrera programmet måste du, hur du gör det är din ensak.

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ubbe_wee
Ladda hem eller köp GTB (Get Data Back)... finns till både NFTS och FAT32... kan rekommendera det programmet starkt. btw, du måste köpa det om du vill kunna få tillbaka dina filer, i gratisversionen så scannar den bara av hårddisken.
Eller köpa, registrera programmet måste du, hur du gör det är din ensak.

Jaha nice vet du vart de säljer de ? har googlat lite men hittar inte...

Permalänk

hörde att en sida som hette nånting med Piratviken skulle ha den!

Visa signatur

z690, 12600k, 32Gb ddr4, rtx 4080, 1000w, 1440p

Permalänk
Medlem

Vad du än gör, så lägg inte in massa nya filer eller liknande på HD'n för då kan du ganska snabbt glömma att du kan rädda alla filer.

/Homer_S1

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem

Jaha ok tackar