Behöver sata drivs diskett

Permalänk
Medlem

Behöver sata drivs diskett

Jag behöver skapa en diskett innehållandes drivrutiner till min nya sata hårdisk!

Mitt moderkort är Asus a8n sli, och jag har gått in på asus hemsida men det finns inget program man kan ladda hem för att skapa sin egen diskett. Jag har tyvärr tappat bort min moderkorts skiva

Jag kommer ihåg att på skivan som följde med moderkortet fanns det ett program som skapade disketter med sata drivisar.

Så vad gör jag!!?

Permalänk
Medlem

Re: Behöver sata drivs diskett

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zer0n3
Jag behöver skapa en diskett innehållandes drivrutiner till min nya sata hårdisk!

Mitt moderkort är Asus a8n sli, och jag har gått in på asus hemsida men det finns inget program man kan ladda hem för att skapa sin egen diskett. Jag har tyvärr tappat bort min moderkorts skiva

Jag kommer ihåg att på skivan som följde med moderkortet fanns det ett program som skapade disketter med sata drivisar.

Så vad gör jag!!?

Det ska inte behövas, jag kan utan problem installera windows (XP SP0 och SP2) på SATA diskar med mitt Nforce4 moderkort.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB