ett par partitioner saknas när kopplar in min gamla hd

Permalänk

ett par partitioner saknas när kopplar in min gamla hd

hej jag har kopplat in en gamal hd som slave för att jag vill flytta filer på den till min nuvarande dator. Problemet är att jag inte ser alla partitioner. Jag har C: och D: på min nya burk och jag vet att det var ett flertal partitioner på den gamla disken. Jag får upp de partitioner på den gamla som är namngivna senare i alfabetet och fyller på efter min nya dators C: och D:. Problemet är att de filer jag måste komma åt på min gamla HD förmodligen ligger på partitioner namngivna som C: och D: också. Är det logist att jag av den anledningen inte ser dessa på min gamla HD??? tycker att dessa bara borde hamna som E,F,G osv... är det inte så..?

jag gick in på diskmgmt.msc och det ser ut på samma sätt där...
....hjälp hur kommer jag åt alla partitioner på min gamla hd?

tacksam för snabba svar, sitter med lite tidsnöd att komma åt dessa filer..

tacksam för svar...

Visa signatur

FS Amilo Xi 1554, ATI Mobility Radeon X1900 256 mb GDDR3, 2,0 Ghz Intel Core 2 Duo T7200, RAM 2 Gb DDR2,HD 2* 160 Gb, 17" VUXGA 1920 * 1200

Permalänk
Medlem
Permalänk

ok ska se om jag kan hitta det. Kan du förklara lite mer om det programet och hur jag använder det, vad är det du ser att det kan hjälpa mig med i det här fallet?

Visa signatur

FS Amilo Xi 1554, ATI Mobility Radeon X1900 256 mb GDDR3, 2,0 Ghz Intel Core 2 Duo T7200, RAM 2 Gb DDR2,HD 2* 160 Gb, 17" VUXGA 1920 * 1200

Permalänk
Medlem
Permalänk

ok finns det några risker att jag tar bort eller sabbar en partition genom att hålla på med detta? Typ genom att jag väljer "laga" , "uppdatera", "återskapa" osv...?

Visa signatur

FS Amilo Xi 1554, ATI Mobility Radeon X1900 256 mb GDDR3, 2,0 Ghz Intel Core 2 Duo T7200, RAM 2 Gb DDR2,HD 2* 160 Gb, 17" VUXGA 1920 * 1200

Permalänk