snabb formatering ifall myndigheterna...

Permalänk

snabb formatering ifall myndigheterna...

hejsan.

Skulle behöva nåra tips på program eller annat för att formatera daton väldigt snabbt. ifall jag skulle få oväntat problem av myndigheterna angånde alla mina 500GB filmer och 60GB musik.

Jag skulle behöva ett program dom skriver över all inormation på hårddiskaran så att man inte kan göra en recovery på filerna igen sen.

Detta ska jag använda som en escape plan sedan

tacksam för all hjälp

Visa signatur

Core 2 Duo E4300 1.8Ghz @ 3.0Ghz, minne PC4200 266Mhz @ 375Mhz 4-4-4-12, 600GB, 7900GT @ 650/1600 7900GTX, ca 12 000p i 3dmark05

Permalänk

köp en stark magnet.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Medlem

Re: snabb formatering ifall myndigheterna...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av fussunction
hejsan.

Skulle behöva nåra tips på program eller annat för att formatera daton väldigt snabbt. ifall jag skulle få oväntat problem av myndigheterna angånde alla mina 500GB filmer och 60GB musik.

Jag skulle behöva ett program dom skriver över all inormation på hårddiskaran så att man inte kan göra en recovery på filerna igen sen.

Detta ska jag använda som en escape plan sedan

tacksam för all hjälp

Om du tillexempel har delat musik och myndigheterna får reda på det så får de inte ta datorn sålänge det inte handlar om grova brott. Fildelning räknas inte som grovt brått vilket då inte ger mer än 2 år eller va fan det är. Men de får i vilket fall som helst inte göra husransakan för det. Det är just därför folk bara blir åtalade för enstaka filmer som de delat ut.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

§ 7 - All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden. Till reglerna >>