Klantat mig tror jag!

Permalänk
Medlem

Klantat mig tror jag!

Hej!

Beställde för några dagar sen ett SANDISK 4GB PRO DUO på ebay. Har efteråt (ja vet!) surfat runt och insett att det förmodligen är ett piratkort. Vet nu inte om jag orkar med den extremt jobbiga processen att skicka tillbaka kortet när jag får det. Enligt alla 20000 kommentarerna personen har fått så verkar det bara va ett fåtal som reagerat på detta, ca 20-50st. Vad tycker ni, vad ska jag göra?

Visa signatur

whoho

Permalänk
Medlem

Fungerar det utan problem så tycker jag inte det är särskilt nödvändigt att skicka tillbaka, med allt vad det innebär.

Skulle tippa på att det är ett identiskt kort förutom att någon liten underbetald asiat klistrat på den falska Sandisketiketten istället för en underbetald Sandiskanställd (som säkert också är Asiat ) själv.

Förresten, använder de sig inte utav underleverantörer för all produktion? Isåfall är det enbart etiketten som skiljer mellan alla märken.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB