tråkigt problem med wesellcd.com

Permalänk
Medlem

tråkigt problem med wesellcd.com

Jag och min bror beställde var sin 100st. Premium DVD-R 16xspeed Fullface Printable (Sony) från wesellcd.com och fick dom äntligen idag. Men, när jag kom hem och skulle börja bränna fick jag bara ett felmeddelande varenda gång jag försökte (både med samma, och olika skivor) i Nero och 110% Alcohol. Det visade sig att varenda skiva jag testade i mitt 100-pack inte gick att läsas. När man satte i en skiva, så började brännaren sökta i 15-20 sekunder men gav sedan upp och ingenting mer hände. Som om skivorna var korrupta eller ngt sådant.
Min bror testade sedan några av hans 100-pack, och hittills har alla utom en funkat som dom ska. Dessutom har vi haft exakt samma skivor tidigare, och dom har funkat perfekt även dom...

Jag undrar därför vad ni tror det är för fel på skivorna, och om det kommer att gå att reklamera dom. Och i så fall, om jag själv måste stå för frakten dit (och hit igen). Och sist, om ni har råkat ut för något liknande själva?

Permalänk
Geeks
SweClockers

Har du provat dina skivor i någon annan brännare? Olika brännare fungerar olika bra med olika typer av skivor. Billiga budgetskivor är oftast de mest problematiska.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015