Bränningsproblem med min pletxor

Permalänk
Avstängd

Bränningsproblem med min pletxor

Är allmänt förbannad så kom inte med några lustiga svar som inte är till nån hjälp. Men va inte så jävla dryga och håll inne med information...

Nu till problemet, Min fetdyra pletxor jag haft i ca 2 år vill inte bränna riktigt, den läser skivor utan problem, men när det kommer till bränningen så pajar den bara dvd-skivorna. Jag har testat att uppdatera firmwire, formaterat om datorn..
Jag använder neroburner och testat att bränna i olika hastigheter och sånt, har nu brännt sönder 6-7 skivor och nu är mitt tålamod slut.

Jag vill ha svar snabbt, jag är ytterst tacksam till de som hjälper mig ur den här skiten.

Jag har den som Slave på secondary Ide, har alltid funkat innan i de senaste två åren i den setupen.
Och så har jag inte för så längesedan skaffat en extra hårddisk ( totalt 3 hårdiskar och 2 optiska enheter ), den tredje hårddisken sitter på ett kontrollerkort... Vid närmare eftertanke så har jag inte testat att bränna efter jag satt i den först till nu, men att det skulle vara problemet har jag svårt att tro.

Permalänk
Avstängd

nobb

Visa signatur

Grov is the shit

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raukar
nobb

Avstängd

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||