Kablar till Hdd, hjälp!

Permalänk
Medlem

Kablar till Hdd, hjälp!

tjena, det är så här att jag har beställt fel hårddisk hehe. Jag har Ide utag i min bara och inga Sata utag

kollade runt på komplett och såg att dom hade strömkablar för sata/sata2, Men man ska ju ha 2 kablar i hårddisken, en ström och nån annan, för läsning osv, Vilka 2 ska jag då köpa? hittar nämligen bara strömkablar på komplett, eller så ser jag inte skildnaden.

Edit: Jag undrar om nån kan länka mej 2 kablar jag behöver. Det behövs 2 för hårddisken, det är en Sata2. Jag har ingen som passar, verken ström eller den andra

Tack på förhand /Daniel.

Permalänk
Medlem

Jag var också lite fundersam över vad man skulle ha för grejer när jag köpte min dvd. Men ta en titt här:

http://www.kjell.com
ArtNr: 98055 denna ska du ha.

Visa signatur

[GAMER 6.0] CHASSI Vit Fractal Design Define R6 USB-C MODERKORT ASUS Rog Strix Z390-F Gaming CPU Intel Core i9-9900K 3,6GHz RAM Corsair Vengeance LPX 2666MHz 32 GB SSD M.2 Samsung 970 EVO 1 TB GRAFIK ASUS GeForce GTX 1070 PSU EVGA Supernova G3 750W OS Windows 10 x64 MUS Roccat Kiro TGB Logitech G910 LJUD Logitech Z906 SKÄRM 24-tum BenQ G2420HDBL och 2 st 24-tum BenQ GL2450. STOL AKRACING ProX Gamingstol Svart/Vit [HEMSIDA] Tcip.se