Köpes: Tenkeyless mekaniskt tangentbord

Permalänk

Köpes: Tenkeyless mekaniskt tangentbord

Då många modeller inte längre finns att få tag på så slänger jag ut en tråd här för att se om jag får napp. Jag vill köpa ett tangentbord som är tenkeyless, alltså utan numpad.

Krav:

-Blåa switchar från Cherry. Gröna funkar också, och eventuellt Topre. Dock absolut inte röda, svarta eller bruna switchar.[/li]
-Stilren design, i stil med Quickfire rapid från Coolermaster Jag vill inte ha något i stil med Razer Blackwidow.
-ISO, Svensk eller nordisk layout.
-Inga defekter, tröga switchar o.s.v. Slitna keycaps är helt okej.

Priset får varans kvalitet och skick utvisa. Jag kan tänka mig att byta mot mitt Ducky Mini Nordic (ej min bild). Det har blåa switchar och vit bakrundsbelysning. Det fås rengjort och i originalkartong.

Jag ser helst att jag får pröva varan innan köp. Alltså är det smidigast att mötas upp i Göteborg med omnejd. Jag betalar kontant, med swish eller banköverföring.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har ett ducky tkl yyy som inte är så yyy längre då jag målat om det.. Det finns bilder på det i visa ditt tangentbordstråden, men är påväg till jobbet nu så hinner inte leta fram det.. Skriver här så jag hittar tillbaka så ska jag ta mig en funderar på om jag kanske vill byta Det äblåa brytare och den är i prima skick.

Mvh Daniel

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Rig: Ryzen 7 5800X - Crucial Ballistix Black 3200 Mhz 32 GB - MSI RTX 4060 TI OC 8 GB - Fractal Design Define C
Laptop: Macbook Pro M1 Max - 32GB - 14"
Media/Server: Raspberry PI 4 - 2 GB - Plex Media Server - KODI - PiHole - qBittorrent - HomeAssistant
Media/Server: NUC - i7-7567U - 32GB - Plex Media Server - Uptime Kuma - mineCraft - qBittorrent - 10 TB Storage
NAS: Zyxel 325v2 - 5 TB

Permalänk
Medlem

Hej, jag har ett SteelSeries quickfire TK (numpad och pilar i två lager men lika stort som ett vanligt tkl) med blå brytare som ganska snabbt byttes ut mot mindre och tystare brädor.

Tyvärr bor jag i Stockholm så det blir isf frakt som gäller :P.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Har ett Quickfire Rapid (utan logotyper) tyvärr röda switchar. Kan dock vara intresserad av ditt Ducky Mini om du vill sälja det.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk

Jag skickar PM till er. Jag låter också tråden vara uppe i några dagar till för att se om något mer dyker upp.