Textigenkänning Samsung S7?

Permalänk
Medlem

Textigenkänning Samsung S7?

Hejsan,

Letar efter en funktion i Samsung S7 för textigenkänning. Så att man kan scanna en skriven text och t.ex kunna skicka det som Sms sedan eller spara som dokument på telefonen. Är så jäkla säker på att jag sett funktionen på telefonen tidigare men jag lyckas inte hitta den. Kanske minns fel?

Om så är fallet, vet ni någon bra app för det som ni kan rekommendera?

Vänligen
Peter

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peter77:

Hejsan,

Letar efter en funktion i Samsung S7 för textigenkänning. Så att man kan scanna en skriven text och t.ex kunna skicka det som Sms sedan eller spara som dokument på telefonen. Är så jäkla säker på att jag sett funktionen på telefonen tidigare men jag lyckas inte hitta den. Kanske minns fel?

Om så är fallet, vet ni någon bra app för det som ni kan rekommendera?

Vänligen
Peter

Uppdaterar min egen tråd. Hittade appen text fairy. Den här stöd för engelska och tyska och nåt språk till, men det går att ladda ner stöd för massvis med fler språk. Funkar väldigt bra! Rekommenderas.

Det är nästan så man häpnar över vad man kan göra med en modern mobiltelefon.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring