Valve säljer begagnade Steam Deck – 20 procent billigare

Permalänk
Medlem
Skrivet av iknight:

Nästan värt att köpa en steam deck bara för att ha som dockbar dator. Hmmm...

Någon USB-C dockningslösning (skärm, hub, docka) och du är igång typ. Fungerar hyffsat som nöd-dator.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem

La en beställning på 64gb varianten, varit i köptankar ett tag nu men fann nypriset svårsmält pga den svaga kronan.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem

Momsfritt med andra ord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Menar mer känslan att spela det med styrspakar och knappar istället för mus och keeb.

Bara att koppla upp mot mus/tangentbord och extern skärm så sku du se att känslan nog bli likvärdig

obs: ironi

Permalänk
Medlem
Skrivet av iknight:

Nästan värt att köpa en steam deck bara för att ha som dockbar dator. Hmmm...

Man kan få mycket bättre för lite större. Även om laptops också är dyra krossar de steam deck

Permalänk
Medlem

Tänker att det kanske finns intresse kring en rapport om skicket. Har mottagit min "refurbished" deck nu och utöver lite damm på framförallt laddaren så har jag inte hittat några andra tecken på användning. Fodralet var plomberat och det luktade kemikalier om konsolen så jag antar att den blivit rengjord.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |