Permalänk

Klarar min dator Manor Lords?

Hej skulle vilja ha hjälp med min dator. jag skulle vilja spela manor lords men vet inte om min dator klara av det. min dator har detta.

Processor Intel(R) Core(TM) i5-8265U CPU @ 1.60GHz 1.80 GHz
Installerat RAM-minne 8,00 GB (7,77 GB går att använda)
Systemtyp 64-bitars operativsystem, x64-baserad processor
Windows 11.

Rubrik förtydligad enl. §3.1 // MOD
Permalänk
Medlem

Det är väl bara att provköpa på Steam, funkar det för dåligt så refunda?

Visa signatur

Networking geek, #28735

Permalänk

Hej kan absolut inget om datorer. det är min son som skall få spela det.

Permalänk
Medlem

Köp spelet på Steam; testa att spela det; funkar det inte, ansök om återköp (https://store.steampowered.com/steam_refunds/).

Visa signatur

---

Permalänk
Moderator
Moderator

Med tanke på CPU:n så antar jag att det är en laptop utan dedikerat grafikkort, i så fall är det nog bara att glömma tyvärr sett till systemkraven på spelet.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av johnsson-robin:

Hej kan absolut inget om datorer. det är min son som skall få spela det.

På Steam får man lämna tillbaka spel om man spelat mindre än 2 timmar. Men jag tvivlar på att det kommer funka så bra på den datorn, om den nu inte har en GPU som du inte nämner. Hela laptopens modellnummer hade hjälpt

Permalänk

jag har steam nu och är det bara att ladda ner spelet efter man har betalt och sen provspela. om inte datorn skulle orka med spelet så kan man bara få pengarna tillbaka?
ursäkta min okunskap.

Permalänk
Medlem
Skrivet av johnsson-robin:

jag har steam nu och är det bara att ladda ner spelet efter man har betalt och sen provspela. om inte datorn skulle orka med spelet så kan man bara få pengarna tillbaka?
ursäkta min okunskap.

"Steam erbjuder återbetalning, inom två veckor efter köpet och med mindre än två timmars speltid, vilket gäller för spel och program i Steams butik."

Visa signatur

---

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av johnsson-robin:

jag har steam nu och är det bara att ladda ner spelet efter man har betalt och sen provspela. om inte datorn skulle orka med spelet så kan man bara få pengarna tillbaka?
ursäkta min okunskap.

Ja så länge du håller dig under 2 timmar speltid så går det, vilket jag inte tror blir så svårt.. :E

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

tack för snabba svar. ni är grymma👍