Permalänk
Medlem

Sprays kampanj idag

Idag fyllde Spray 5 år, vilket de inte var sena med att fira:
"Spray fyller 5 år

Spray har funnits som portal i 5 år och detta tycker vi är värt att fira genom att sälja 500 domäner för endast 5 kr/år. Skynda dig och fynda!
Detta gäller domänerna .com, .net och .org."

Väldigt trevligt, läste det när jag vaknade i morse. Enligt Sprays website tog de 500 domänerna slut på 3 timmar och 20 minuter, han precis beställa tre stycken(15 kr) innan jag drog på skolavslutningen
Någon mer härifrån som utnyttjade erbjudandet?

En annan sak, en av domänerna jag reggade funkar perfa, de andra två kan man inte få kontakt med.. Någon som vet ifall det är något fel?

Visa signatur

Laptop: Zepto 6214W, Core Duo @ 2.0 GHz, 2048 MB RAM, 100 GB 7200 rpm
Server: Asus A7N8X Deluxe 2.0, Athlon XP 2500+ Barton, 2*Corsair 1024 MB, 200 GB Seagate, 3*320 GB WD3200 varav 2*RAID Edition

Permalänk
Medlem

beställde också, min funkar inte än.... kunde ta upp till 48 timmar stod det visst.

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk

Reggade fyra stycken innan fantasin började tryta.

Permalänk
Medlem

Jag reggade mina redan i helgen, 3 st i 10 år för 150 kr. Det är jag helt nöjd med
Fick domänerna redan efter några timmar och alla fungerar perfekt.

Visa signatur

"Hoppas man hinner få se det innan man loggar av" - Magnus Blom

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mash
Jag reggade mina redan i helgen, 3 st i 10 år för 150 kr. Det är jag helt nöjd med
Fick domänerna redan efter några timmar och alla fungerar perfekt.

Hur fan funkade det? På detta erbjudandet kunde man bara regga för ett år framåt utan att betala stora priset...

Visa signatur

Laptop: Zepto 6214W, Core Duo @ 2.0 GHz, 2048 MB RAM, 100 GB 7200 rpm
Server: Asus A7N8X Deluxe 2.0, Athlon XP 2500+ Barton, 2*Corsair 1024 MB, 200 GB Seagate, 3*320 GB WD3200 varav 2*RAID Edition

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TVGamer
Hur fan funkade det? På detta erbjudandet kunde man bara regga för ett år framåt utan att betala stora priset...

Ingen aning, men det gick att regga i helgen i alla fall.
En polare köpte 60 st domäner då.

Visa signatur

"Hoppas man hinner få se det innan man loggar av" - Magnus Blom

Permalänk

Det var någon form av bugg som de tydligen senare ordnade till.

Permalänk
Medlem

skumt att inte min funkar nu då.... kan ju bero på att dom har en del att göra kanske

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av noob
skumt att inte min funkar nu då.... kan ju bero på att dom har en del att göra kanske

En av mina funkar, men inte de två andra.. Antar att det kommer om ett tag

Visa signatur

Laptop: Zepto 6214W, Core Duo @ 2.0 GHz, 2048 MB RAM, 100 GB 7200 rpm
Server: Asus A7N8X Deluxe 2.0, Athlon XP 2500+ Barton, 2*Corsair 1024 MB, 200 GB Seagate, 3*320 GB WD3200 varav 2*RAID Edition