Permalänk
Medlem

nokia 6230 rundgång

Jag har en Nokia 6230 med senaste firmwire, 4.28!

Undrar om det är någon mer än jag som 'hör' sig själv när man pratar, typ rundgång men inte riktigt!?

Och sen slukas batteriet när man blir uppringd =/

Annars är det lätt en sjukt bra telefon.

Permalänk

Varenda nokia-telefon jag har haft eller använt har rundgång, känner flera som hatar att använda nokia-mobiler för den anledningen.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halligalli
Varenda nokia-telefon jag har haft eller använt har rundgång, känner flera som hatar att använda nokia-mobiler för den anledningen.

Jag har endast haft nokior i mitt liv och aldrig haft det problemet!

Permalänk
Medlem

Samma här.
Fast jag har revolterat en gång och det är nu senast, har en T630 som har en kvaddad display. Det håller iofs nere kostnaderna på sms o mms-fronten, men ändå...
Känns inte som det är lönt o lägga ut 600:- på en ny display heller...
Senaste Nokian jag testade var en 3510i. Grymt bra nalle som man inte behöver va så rädd om heller, blir lätt smutsig på jobb, en o annan svetsloppa letar sig lätt ned i fickan ibland...

Oj, va off-topic jag kom då!! Hm, ja mitt tips är väl o ta tillbaks telefonen till stället du köpt den på och förklara hur det liger till och höra med dem om hur ni kan lösa problemet.
Ny lur eller ny modell...

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laggeman
Samma här.
Fast jag har revolterat en gång och det är nu senast, har en T630 som har en kvaddad display. Det håller iofs nere kostnaderna på sms o mms-fronten, men ändå...
Känns inte som det är lönt o lägga ut 600:- på en ny display heller...
Senaste Nokian jag testade var en 3510i. Grymt bra nalle som man inte behöver va så rädd om heller, blir lätt smutsig på jobb, en o annan svetsloppa letar sig lätt ned i fickan ibland...

Oj, va off-topic jag kom då!! Hm, ja mitt tips är väl o ta tillbaks telefonen till stället du köpt den på och förklara hur det liger till och höra med dem om hur ni kan lösa problemet.
Ny lur eller ny modell...

Ny lur vill jag inte ha

Men eftersom det är fler som har problemet borde dem fixa ny firmwire snart. (någon påstod att det skulle varit fixat i nyaste).