PC-spel som jag missat

Permalänk
Medlem

Baldur's Gate II är jag också sugen på!

En fråga, kan man sätta sig och spela senaste Civ-spelet utan att ha spelat dom tidigare? Finns det någon form av introduktion i spelet?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AfterDeath
Prince Of Persia: Sands Of Time och Warrior Within.

Äger båda till PS2, sitter faktiskt och spelar 2:an i detta nu!

Visa signatur

Athlon64 Venice 3000+, Abit AX8 K8T890, 2x1024MB Corsair Value S, Baracuda 320Gb, Caviar 200Gb, Radeon X850XT 256Mb, Miditower 400W

Permalänk
Medlem

Freelancer
star wars knights of the old republic 1 och 2. (1an är grymt bra)
star wars jedi knight 2: jedi outcast
star wars jedi knight 2: jedi academy

gta3, vice city, san andreas.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ludnis
till pc? uuuuh jag får rysninar, ska spelas med en fi n handkontroll!

Men Medal of Honour spelen är jag jävligt sugen på, har sett lite från dom och dom verkar verkligen ha fångat ww2-känslan! Jag har faktiskt klarat det första soldier of fourtune spelet, jag var hemma hos en polare och klarade det på en natt! Skulle mycket väl kunna tänka mig att spela tvåan!

Jag köpte gamepad versionen så de så.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

Black and White 2 är så sjukt bra. Lira det och njut. Kanske bästa spelet jag lirat i år, om man inte inkluderar F.E.A.R

Visa signatur

Överklocknings processen har börjat.

Permalänk
Medlem

MaLo: hehe, ok! Klarade warrior within för 5 minuter sedan! Skitbra spel verkligen!

Fan alltså jag kommer inte har tid att varken jobba eller plugga, måste typ spela datorspel 24/7 för att hinna med allt detta!

Visa signatur

Athlon64 Venice 3000+, Abit AX8 K8T890, 2x1024MB Corsair Value S, Baracuda 320Gb, Caviar 200Gb, Radeon X850XT 256Mb, Miditower 400W

Permalänk
Medlem

Inte glömma Need for speed underground 1 & 2