Hur fungerar Steam?

Permalänk
Medlem

Hur fungerar Steam?

Hur fungerar det igentligen om man vill börja spela cs? Vad är det man ska köpa för att kunna spela? Half-life, Couter-Strike: source, Half-Life 2?

Och om jag köper tex Source, kan jag spela orginal cs med den cdkeyn jag får?

Visa signatur

Athlon64 Venice 3000+, Abit AX8 K8T890, 2x1024MB Corsair Value S, Baracuda 320Gb, Caviar 200Gb, Radeon X850XT 256Mb, Miditower 400W

Permalänk
Sötast
Permalänk

Det finns hundratals trådar om det här, men men...

Half-Life 1: Köper du det här kan du spela HL1 samt alla moddar till 1:an, många klagar dock på att det varit problem med cd-nycklarna här.

Half-Life: Generations: Innehåller HL1 samt spelets expansioner, här kan du också spela 1:an moddar.

Counter-Strike: Condition Zero: Fristående spel baserat på Counter-Strike, köper du det här kan du spela CS:CZ och CS1.6.

Half-Life 2: Uppföljaren, köper du den här så får du HL2 och CS:S, du kan även spela moddar till 2:an.

Half-Life 2 Collectors Edition: Här ingår en omgjord version av HL1 och lite annat trevligt.

Half-Life 2 Gold & Silver: Köps via Steam, här får du tillgång till HL1, dess moddar och HL2 samt dess moddar. I guldpaketet ingår även DoD:S.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk

Finns även ett fristående paket med Counter Strike Source nu, där ingår även DoD: S

Permalänk
Medlem

det ska väl räcka med att slänga ut 50kr för blueshift för att få en fungerande nyckel?

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!