Det kommer en ny Version utav Windows Live Messenger snart!!

Permalänk
Medlem

Re: Svar till bogg

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karl-Olov Nordin
Hej!

Och svar till bogg.

Jag som besvarar dig bogg Karl-Olov Nordin.

Det spelar som helst ingen roll än vad du säger just nu, motarbetar mig just nu, jag tycker ändå att det ska vara reklam i nya Windows Live Messenger, och därför ska inte ni använda A-Patch för ni kan förstöra programmet så det så.

Och det är inget fel på Microsoft heller så det så.

Därför måste att ni Reklam motståndare att ni ska sluta upp med att Motarbeta Microsoft.

Och mig.

Mvh: KalleNordin

Din dåre...du motarbetar ju Oss också?

DU tycker att det ska vara reklam, du tycker att Vi inte ska använda A-Patch

Vi vill använda A-Patch, Vi vill inte ha reklam

Lär dig skillnaden mellan Vi och Jag.

Bara för att DU tycker något så gör inte det det till det rätta för ALLA, vi motarbetar inte DIG utan vi säger VÅR ÅSIKT.

alla har rätt till en åsikt, du har inte veto-rätt på allt som sägs.

Så ge upp nu och gå och var en reklam-älskare i nått annat hörn av din lilla isolerade skokartong till värld...

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

MSN Messenger är inte alls gratis, du måste ha en köpt windows licens för att kunna använda det
Jag är ingen reklam hatare men jag använder a-patch ändå, msn skulle bli totalt vädelöst annars. Messenger+ är nästan också ett måste, tabbarna i konversationsfönstren gör användandet av msn mycket lättare.
Original msn.. usch.

Btw, msn utan a-patch är som pest och kolera, eller det kanske ja redan har sagt?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk

Svar till KulanZ

Citat:

Ursprungligen inskrivet av KulanZ
MSN Messenger är inte alls gratis, du måste ha en köpt windows licens för att kunna använda det
Jag är ingen reklam hatare men jag använder a-patch ändå, msn skulle bli totalt vädelöst annars. Messenger+ är nästan också ett måste, tabbarna i konversationsfönstren gör användandet av msn mycket lättare.
Original msn.. usch.

Btw, msn utan a-patch är som pest och kolera, eller det kanske ja redan har sagt?

Hej!

Och svar till KulanZ.

Jag som besvarar dig KulanZ heter Karl-Olov Nordin.

Jag har köpt mig en Windows XP Licens, men för det så tycker jag ändå att ni ska sluta att använda t ex A-Patch.

Men ni kan dock använda Messenger + istället för A-Patch.

Det ska vara reklam i nya Windows Live Messebger annars är det för naket tycker jag just nu.

Mvh: KalleNordin

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Medlem

Jag ska nog använda a-patch just nu tror jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Romulus
Jag ska nog använda a-patch just nu tror jag.

Ja, jag ska nog ta och installera det jag med..

AAAAAAA-Patch.

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

jag säger som alla andra A-Patch användare. Jag tycker att a-patch är ett måste om man ska använda sig av msn messenger klienten. klienten är så överfull av reklam, onödiga funktioner och lull-lull så det bara blir jobbigt om man har allt där. MSN Messengers ursprungliga funktion är ju kommunikation. då ska man fokusera på just det. Att kasta in onödiga rader med reklam och liknande i meddelande fönstrena gör dom bara onödigt stora och minskar maxtorleken på själva textrutan där kommunkationen sker. och då försämras dess ursprungliga syfte.

vill man inte använda sig av a-patch så måste man inte. men man ska inte försöka övertala folk som använder a-patch att inte göra det. och självklart är reklam ett sätt att få in mer pengar för microsoft. frågan är bara om microsoft behöver mer pengar?. Och frågan är om det inte räcker med alla de pengar vi betalar dom?

Och a-patch är så mycket mer än bara ta bort reklam. Det finns en hel drös med olika funktioner som jag slår vad om att ingen av er använder alla fullt ut! och vad ska man med en funktion som man aldrig använder till? Då är det lika bra att ta bort knappen som möjliggör funktionen för att spara plats och systemresurser.

Permalänk

Svar till NaWi

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaWi
jag säger som alla andra A-Patch användare. Jag tycker att a-patch är ett måste om man ska använda sig av msn messenger klienten. klienten är så överfull av reklam, onödiga funktioner och lull-lull så det bara blir jobbigt om man har allt där. MSN Messengers ursprungliga funktion är ju kommunikation. då ska man fokusera på just det. Att kasta in onödiga rader med reklam och liknande i meddelande fönstrena gör dom bara onödigt stora och minskar maxtorleken på själva textrutan där kommunkationen sker. och då försämras dess ursprungliga syfte.

vill man inte använda sig av a-patch så måste man inte. men man ska inte försöka övertala folk som använder a-patch att inte göra det. och självklart är reklam ett sätt att få in mer pengar för microsoft. frågan är bara om microsoft behöver mer pengar?. Och frågan är om det inte räcker med alla de pengar vi betalar dom?

Och a-patch är så mycket mer än bara ta bort reklam. Det finns en hel drös med olika funktioner som jag slår vad om att ingen av er använder alla fullt ut! och vad ska man med en funktion som man aldrig använder till? Då är det lika bra att ta bort knappen som möjliggör funktionen för att spara plats och systemresurser.

Hej!

Och svar till NaWi

Jag som besvarar dig NaWi

Nej! Jag tycker ni allihopa har helt fel angående Reklamen i nya Windiows Live Messenger, och sedan så tycker jag att Datorn blir inte alls nedsegad för att Windows Live Messenger.

Ni använder t ex en Webbcamera osv.

Samt att kan spela spel med en kompis mellan 2.st datorer mm.

Jag tycker ni skall ta och tänka om, man inte gillar t ex en Webbcamera eller att spela spel via Live Messenger.

Mvh: KalleNordin

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Medlem

att folk orkar?

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem

Re: Svar till NaWi

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karl-Olov Nordin
Hej!

Och svar till NaWi

Jag som besvarar dig NaWi

Nej! Jag tycker ni allihopa har helt fel angående Reklamen i nya Windiows Live Messenger, och sedan så tycker jag att Datorn blir inte alls nedsegad för att Windows Live Messenger.

Ni använder t ex en Webbcamera osv.

Samt att kan spela spel med en kompis mellan 2.st datorer mm.

Jag tycker ni skall ta och tänka om, man inte gillar t ex en Webbcamera eller att spela spel via Live Messenger.

Mvh: KalleNordin

om jag ska ta upp mitt exempel. de tjänster jag använder mig av på msn messenger är webkamera, ljudkonversationer och filsändning. Spel och fjärrhjälp och liknande använder jag aldrig och har inga planer på att göra heller. vill jag spela så spelar jag ett redigt spel och behöver jag fjärrhjälp använder jag ett redigt program som jag kan ställa in rätt port för och öppna i min router så att det verkligen funkar.

angående reklam och andra saker kan du läsa mitt föregående inlägg.

övrig fråga:
någon som vet om msn plus funkar på msn live messenger också?

Permalänk
Medlem

Re: Svar till NaWi

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karl-Olov Nordin
Hej!

Och svar till NaWi

Jag som besvarar dig NaWi

Nej! Jag tycker ni allihopa har helt fel angående Reklamen i nya Windiows Live Messenger, och sedan så tycker jag att Datorn blir inte alls nedsegad för att Windows Live Messenger.

Ni använder t ex en Webbcamera osv.

Samt att kan spela spel med en kompis mellan 2.st datorer mm.

Jag tycker ni skall ta och tänka om, man inte gillar t ex en Webbcamera eller att spela spel via Live Messenger.

Mvh: KalleNordin

ÄH, ta och tänk om själv...

Kan du någonsin, någonsin i hela ditt liv, svara på denna fråga:

VARFÖR SKA ALLA TÄNKA SOM DU GÖR HELA JÄVLA TIDEN, FÅR INTE FOLK HA EN EGEN VILJA?

Tänk om själv, stäng som sagt in dig i en välisolerad skokartong om du inte orkar med att folk tycker annorlunda än dig.

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Tråden har spårat ur och låses därför.

Tänk på att respektera andras åsikter.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||