Program som centrerar musen?

Permalänk
Medlem

Program som centrerar musen?

Hej!

Visste inte var jag skulle lägga tråden men det är till ett spel iaf..

Söker alltså efter ett program som centrerar musen hela tiden (som counter-strike eller andra skjutspel t.ex.).

Ska gå att stänga av med nåt snabbkommando.

/Bosse

Permalänk

Av ren nyfikenhet så vill jag veta vad du ska med ett sånt program till?

Svajar det för mycket när du springer?

Visa signatur

2xHP w2207, Intel C2D E6750, Gigabyte P35-DS3, Corsair Twin2X2048-6400C4, XFX Geforce 8800GTS, 400GB HDD[br]
Athlon 64 3200+ "Winchester", ASUS A8N-SLI deluxe, Corsair TWINX1024-3200XL, XFX Geforce 6800GT@ULTRA, 160GB HDD

Permalänk
Medlem

Haha den var bra Perforated

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Perforated
Av ren nyfikenhet så vill jag veta vad du ska med ett sånt program till?

Svajar det för mycket när du springer?

Hehe nä

Spelet heter Live for Speed och är ett bilspel. Så hade jag tänkt att göra en film igen, så när man gör filmen så gör man en egen kameravinkel, typ free-look eller va man ska säga. Och då kan man bara dra från sida till sida på skärmen. Då hade det ju varit bra att ha den i mitten så ja inte behöver bry mig om hur mycket jag har kvar att dra. För om jag ska dra mer än sida till sida så måste jag ju släppa, dra musen till andra sidan och trycka igen så den snurrar..

Är du med? Kanske snurrade till det lite..

Edit: Blev lite virrigt.. Men om du vill så gör jag en film så du ser vad jag menar..

Permalänk

Jag tror att jag förstår vad du menar. Måste dock säga att jag inte känner till någon sådan mjukvara och jag kunde inte heller hitta något sådant när jag snabbsökte lite på google. Kanske kan lite mer detaljerade sökningar lösa ditt problem, eller så finns det kanske någon annan här som kan hjälpa dig.

Jag känner mig rätt säker på att sådan mjukvara finns då det mesta verkar existera i "mod-väg" numera

Visa signatur

2xHP w2207, Intel C2D E6750, Gigabyte P35-DS3, Corsair Twin2X2048-6400C4, XFX Geforce 8800GTS, 400GB HDD[br]
Athlon 64 3200+ "Winchester", ASUS A8N-SLI deluxe, Corsair TWINX1024-3200XL, XFX Geforce 6800GT@ULTRA, 160GB HDD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Perforated
Jag tror att jag förstår vad du menar. Måste dock säga att jag inte känner till någon sådan mjukvara och jag kunde inte heller hitta något sådant när jag snabbsökte lite på google. Kanske kan lite mer detaljerade sökningar lösa ditt problem, eller så finns det kanske någon annan här som kan hjälpa dig.

Jag känner mig rätt säker på att sådan mjukvara finns då det mesta verkar existera i "mod-väg" numera

Jepp jepp, tror oxå att det finns. Som du säger, det mesta finns ju..