Wow - Starta ett Sweclockers guild!

Permalänk
Medlem

Wow - Starta ett Sweclockers guild!

Vad säger ni om att vi kommer överens om en server att spela på.. Sen startar vi typ alla samtidigt och vrål levla tillsammans?! Tänk er 20 st lvl 10 drar om kring i en klunga som galna idioter

Jaja vi snackar iaf ihop oss hur vi vill ha det och drar igång

Vad säger ni? Intresse anmälan i denna tråd!

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Re: Wow - Starta ett Sweclockers guild!

Sjätte gången? Sjunde? Vem vet. Det kommer gå åt helvete iaf. Men lycka till för all del.

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem

Vi testar iaf!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag skulle nog kunna vara på..

Men jag kan ju inte spela hela dagarna i ända. Har sommarjobb, går upp klockan 5:10.. Sen slutar jag vid 1600, brukar vara hemma och ha ätit o är klar för o spela vid ungefär 1800, sen har jag 4h o spela.. xD

Permalänk
Medlem

Jag är på

men gärna vara på nån stor realmen iaf,orka inte med små realm som svårt att hittar folk för instance. Magtheridon kan vara bra server (har inte 60lvl char där därför valde jag servern)

Permalänk
Medlem

Helst en server med rätt många svenskar vore bra... iaf ska alla kunna Engelska.

Min lvl 60 är ju på så klart på Blodscalp där 50% är Ungrare som inte kan ett ord engelska haha

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Min server. Silvermoon.

Där är många svenskar inne, många holländare, norskar och vissa från UK.

Så den servern är rätt bra med folket, till o snacka, men spela? njaaa. lite dåligt o få tag på Präster som healar och Warriors som tankar.

Kommer aldrig glömma en gång. Vi skrev "/4 LF1M for BRD, Need Healer, Priest would be best"

Fick ett svar direkt från en level 57 eller nått sånt. och de går bra, vi tog honom.

Sen kommer vi in, efter 5mobs wipeade vi. han skyllde på att han höll på med annat. sen tog vi 2 mobs sen wipe igen.

Då bara "WTF ARE YOU DOING, HEAL FFS!"

Han svarade: "Sorry. Im a Shadow Priest."...

Jag blev lack som fan..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murgot
Helst en server med rätt många svenskar vore bra... iaf ska alla kunna Engelska.

Min lvl 60 är ju på så klart på Blodscalp där 50% är Ungrare som inte kan ett ord engelska haha

Spelar du som Horde eller Alliance på bloodscalp?
Själv spelar jag där, har en 60 präst bla.

Skulle vara rätt skönt om vi spelade på bloodscalp, isåntfall skulle jag kunna vara med! Och Horde såklart.

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Finns redan ett gäng på en av de nyare servrarna om jag inte minns helt fel.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Avstängd

Shattered hand är typ 90% svenskar ^^

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig att joina in och ströspela lite. Som horde eller alliance ?

Visa signatur

"Obay your leader"

Permalänk
Medlem

Shadowpriest kan fortfarande heala bra, så det var väl den sämsta ursäkten jag hört

Permalänk
Medlem

Horde eller alliance spelar ingen roll! jag föredrar alliance men men!

Shattered hand låter ju bra

Hade tänkt mig att vi ska försöka hjälpa varandra så mycket som möjligt inom guildet. Ju tajtare desto bättre! Sen slippar man ju ninjas osv viader då

Vi behöver inte starta det just nu vi försöker får ihop 20pers innan vi drar igång! ok!?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murgot
Horde eller alliance spelar ingen roll! jag föredrar alliance men men!

Shattered hand låter ju bra

Hade tänkt mig att vi ska försöka hjälpa varandra så mycket som möjligt inom guildet. Ju tajtare desto bättre! Sen slippar man ju ninjas osv viader då

Vi behöver inte starta det just nu vi försöker får ihop 20pers innan vi drar igång! ok!?

Jag ninjar!

Permalänk
Medlem

Hade utan tvekan varit på, om jag hade en dator att spela på, min kraschade igår Varför kunde inte tråden komma när man hade fungerande dator?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Kan intyga att Shattered Hand består av 90% svenskar. Finns flera svenska guilds etc etc

Swe? Sweswe? Swesweswe?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag är på men mest sugen på att lira horde då min main är alliance. Bara skicka ett pm med server när det är tänkt att allt skall dras igång.

Visa signatur

"Obay your leader"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
Shadowpriest kan fortfarande heala bra, så det var väl den sämsta ursäkten jag hört

Då är du antingen en speciell präst eller då har du en buggad gubbe, eller så har du spelat med en GM som har valt alla sina träd med max på.

En Shadow priest healar inte ens i närheten av vad en Holy gör. De har inte lika mycket mana iheller, inte den vi hade iallafall.

Och vår präst hela knappt iheller, jag var "DPS" speccad med min pally. Jag healade mer enligt DMG meter, och jag fightades mest då. Jag hade ungefär lika mycket mana och jag helade ungefär lika mycket på varje heal som hon...
Därav kom det varför han/hon inte healade och han/hon berättade att han/hon inte var Holy Priest, Utan skadow speccad. Använde inte Shadow form, eller vad det heter, iheller. Annars hade vi kickat direkt.

Så nä. Shadowpriest's kan inte heala bra. för de håller på med sina attacker eftersom de är "dps" speccade.

så iofs. de healar bra. Det gör pally's också. men de healar inte som en Holy präst eller en Resto Druid. Och de klarar verkligen inte av o heala en hel grupp alldeles själv.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweeXic
Min server. Silvermoon.

Där är många svenskar inne, många holländare, norskar och vissa från UK.

Så den servern är rätt bra med folket, till o snacka, men spela? njaaa. lite dåligt o få tag på Präster som healar och Warriors som tankar.

Kommer aldrig glömma en gång. Vi skrev "/4 LF1M for BRD, Need Healer, Priest would be best"

Fick ett svar direkt från en level 57 eller nått sånt. och de går bra, vi tog honom.

Sen kommer vi in, efter 5mobs wipeade vi. han skyllde på att han höll på med annat. sen tog vi 2 mobs sen wipe igen.

Då bara "WTF ARE YOU DOING, HEAL FFS!"

Han svarade: "Sorry. Im a Shadow Priest."...

Jag blev lack som fan..

Vad heter du ingame? Alliance eller horde?

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem

vilken server hade ni tänkt?

Och är det alliance eller horde ni snackar om och äre bara vissa klasser man får vara?

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna spela Alliance.. fråga mig inte varför

vad vill ni?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag föredrar horde. :/ om jag ens ska ha en chans att hänga ikapp er grabbar
ja kommer bara upp till lvl 20 med mina alliance gubbar
men visst. jag kan hänga på på en ny server alliance eller horde.

jag skulle isåfall spela som priest eller lock tror jag. vad skulle ni andra vara?

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem

Nu är min dator fixad.. så ja.. Detta låter skojj

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Blir det någon guild lr?

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk
Medlem

jag ser gärna att det spelas horde ifall vi börjar

Permalänk
Medlem

Ser gärna också Horde, eftersom jag har en Ally som Main. Vore skojj o pröva på någe annat.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oneofakind
Vad heter du ingame? Alliance eller horde?

Heter Addict. Alliance Dwarf Paladin.

varför? spelar du på samma server?

Permalänk
Medlem

kan testa alliance då jag aldrig spelat det men Horde har ja inge problem med heller.

Horde :
Mage eller Hunter .

Alliance:
Palladin eller Priest

Permalänk
Medlem

jag tycker att vi ska köra alliance på servern stormscale:)

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk
Avstängd

nah, shattered hand blir det
men iaf, ska vi köra till lvl 19-29 och bara lira wsg lr?