Permalänk
Medlem

1000 Kr presentkort på IKEA - tips?

Efter att familjen köpt nytt kök på IKEA fick vi ett presentkort, vars sista 1000-lapp nu måste användas innan det går ut, och jag har fått fria händer att nyttja det

Mitt rum kan ni se på http://www.minhembio.com/NewToasted/94690/

Så, bara spåna på - ser ni någonting på IKEA (får självklart gärna vara flera småsaker också) som ni tror mitt rum kunde behöva?

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk

Nånting ur Malm serien för att förvara spel, filmer, musikskivor, datorprylar och annat så slipper du ha allt på hyllor som samlar damm. Du har ju ganska tight med utrymme men är ju bara att mäta.

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay...

En Lack vägghylla kanske kan sitta fint.

Har själv 2st såna här för att förvara filmerna och lite spel.
http://www.ikea.com/PIAimages/21950_PE106929_S3.jpg

Du får plats med mycket i dom.

Permalänk
Medlem

Det gäller under hela 2007, svjv, så det är ju ingen jättebrådis...
Om de nu inte körde nån specialare i just malmö dårå...

Mitt förslag är en ny stol, eller iaf ny klädsel, så att du slipper detdär hemska leopardmönstret.
Takspottar, om du inte redan har det, för punktbelysning av bilder du har på väggarna(?) och av instrumenten.

Permalänk
Medlem

Ett skrivbord?

Visa signatur

Tidigare medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare

Permalänk
Medlem

Tack för alla svar!

Mattias: Verkar intressant, har lite för mycket osorterat dator-krafs i hurtsen nu, så någon förvaringslösning för endast sådant kanske jag borde leta upp

Dumbo: Tja, låt oss säga att jag var yngre när jag valde det mönstret, och den svarta fanns inte i lager Spottar var ingen dum idé! Ska kolla på det

Ickx: Tyvärr har vi verkligen kollat runt där, de enda som jag tycker skulle passa är Galant-hörnborden för 5000:-

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

elementet var ju inte precis vackert.. så kanske någon element-döljar grej. Finns säkert på ikea

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jycken
och denna tråd hör hemma i ett dator forum?

I den här forumdelen diskuteras då och då kontorsstolar, vilket är helt ok. Då kommer vi även in på sådant som förvarningsutrymmen för spel, skrivbord med mera. Nog passar väl det här? (Diskutera inte detta vidare i tråden, utan skapa en tråd i feedbackforumet om ni vill kommentera detta.)

Permalänk
Medlem

Frågar just här eftersom det är just det datorrelaterade möblemanget jag är mest intresserad av att förbättra

Mahti: Jo, det är ju inte ett av världens sju underverk direkt, om vi säger så Dock kommer det hamna bakom en halva av skrivbordet om allt vill sig som bilden i mitt huvud, men om inte är ditt tips mycket intressant

Jag har inte bestämt mig än, fyll gärna på med ännu fler bra förslag om ni orkar

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G