World of Warcraft-tråden del 4

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Är det någon skillnad på olika kattdjur? Jag håller på att levla en hunter, är lvl32 nu och använder mig fortfarande av "Eichikaiee" eller vad den nu heter, ett vitt lvl16-lejon man ska döda i ett quest i Barrens. Är det någon skillnad på den och katt-djuren i Stranglethorn?

Nope, stanna vid din lilla katt du

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
Nope, stanna vid din lilla katt du

Ok, då behåller jag den till lvl70, sen 80.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk

Någon som vet på ett ungefär när arena s4 kommer?

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Har börjat tröttna lite smått på wow efter 2 års intensivt spelande.
Känner att om jag skulle bli bannad eller varnad lite så spelar det ingen större roll..
Därför har jag provat på lite fusk Programmet SpeederXP funkar bra i wow (liksom i alla möjliga andra spel)
Provade ett speeder program första gången i Deltaforce 1997....

I Wow så tar det ju som bekant TID att springa mellan alla olika quest givare och mobs..

Med speed hacket så kan man springa flera hundra ggr fortare.

Provar man det i WSG så blir man säkert bannad samma dag som man använder det...
Man kan även lätt springa ifrån aggro om man behöver.
Tycker även att det går fortare att döda mobbs genom att yxan slår ett par hundra ggr fortare åxå

Jag har anv. hacket i en vecka och försöker undvika att anv. det när andra kan se mig...
För det verkar som alla spelare i wow är riktiga gnällgrisar och så fort någon blir lite avis på någon annan så ska det raporteras till GM

Har ni tröttnat lite smått på wow så prova vettja! Spelet blir liite roligare iom att man slipper kuta runt så j-a länge för att komma från punkt a till b...

Permalänk
Hedersmedlem

*Låst*

Tråden är stor, fet och jobbig att hålla koll på. Fortsätt era diskussioner här

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X