Permalänk
Medlem

HP's touchpad

Kör Hp Compaq sammma touchpad på sina gammla NX modeller tex NX7400 så på deras nyare modeller HP Compaq 6510b?

Min polare hade köpt en NX7400 och touchpaden var skitbra rent ut sagt. Till utseendet ser de lika dana ut på recensioner osv.

Har för mig att jag testat på en av Hps nyare datorer i en affär men ansåg att touchpaden var usel, kan det ha varit på att alla tafsat på datrerna med sina smutsiga fingrar osv så att "upplevelsen" blir annorlunda.?

Visa signatur

Dator 1 AMD Sockel 939 3000+ @ 1.8 ghz 2*512 ddr 400 mhz K8N Neo2 54G Platinum Leadtech 6800GT@Ultra Waterchill
Dator 2 AMD xp 2000 @ 1.66ghz ddr 512 333 mhz 1*maxtor 120 gig 1*samsung spinpoint 80 gig Gf 2

Permalänk
Medlem

Re: HP's touchpad

Citat:

Ursprungligen inskrivet av seda
Kör Hp Compaq sammma touchpad på sina gammla NX modeller tex NX7400 så på deras nyare modeller HP Compaq 6510b?

Min polare hade köpt en NX7400 och touchpaden var skitbra rent ut sagt. Till utseendet ser de lika dana ut på recensioner osv.

Har för mig att jag testat på en av Hps nyare datorer i en affär men ansåg att touchpaden var usel, kan det ha varit på att alla tafsat på datrerna med sina smutsiga fingrar osv så att "upplevelsen" blir annorlunda.?

mycket möjligt för jobbdatorerna som alla använder brukar alltid va hämska, man måste tryckka hårt och rakt totalt, omöjligt ibland.

Permalänk
Medlem

Har en nx9420, inget konstigt med den paden, uppför sig som flertalet andra.

Visa signatur

When in panic, when in doubt, run in circles, scream and shout.
*HP nx9420*C905*Div. Sunkdatorer*