Ölkväll stockholm, the glourius fucking return!

Permalänk
Medlem

Ölkväll stockholm, the glourius fucking return!

Yepp yepp som topic antyder är det dags att styra en ölkväll igen.. för er som varit med ett tag så känner ni igen konceptet. Vi möts upp på ett ställe och dricker sprit/öl under avslappnade former och snackar lite skit med folk man snackar med online iaf.

Stället för kvällen är Rocks (ligger på mariatorget http://www.myspace.com/clubrocks) har lite variation på musiken med ligger med tonvikt på hårdrock även om man sitter rätt avskärmat vid ena baren. Och nej jag bryr mig inte om ni inte kommer in pga åldershandikapp eller liknande

datum är satt till 5/4

så join the fucking party och visa att swecarna kan festa som förr.. vi har inte haft en ölkväll hitills utan diverse vansinne

intresselista:
nidas
Raz
Ph0ny
Aphex
herbamare
morec
coltrasten

björnfan

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Oi! Låter fint!

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Räkna med mig!

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Medlem

Damn att man inte flyttat ner ännu

Jag är påväg ner till Stockholm fast det är inte än på någon månad.
Annars hade jag joinat!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ph0ny^
Räkna med mig!

http://www.bakis.com/images/bakistub.gif

Den stora frågan är hur man kommer ihåg att ta dem innan man slocknar?

turligt att man är nykterist

Permalänk
Medlem

ursäkter ursäkter.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Den stora frågan är hur man kommer ihåg att ta dem innan man slocknar?

turligt att man är nykterist

Det gör man, och de fungerar ska ni veta.

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Hedersmedlem

Jag är där!

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Hedersmedlem

Tsss.

De där bakis-brustabletterna verkar vara något dock.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphex
Jag är där, förutsatt att det klaffar med jobb osv.

Vågar du verkligen visa upp dig?

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Shit! får inte missas;)
japp kommer!!

Visa signatur

🗄️ Corsair Carbide 100R Chassi] 🔲AMD® RYZEN™ 9 5950X] 🏬MSI X570 MAG TOMAHAWK WIFI] ❄️Arctic Cooling Liquid Freezer II 240] 🎞️Kingston Fury 128GB (4x32GB) DDR4 3600MHz/CL18.22.22 @CL 16.19.19 Beast] 🏴Powercolor Radeon RX 6950XT 16GB Red Devil] [Thermaltake Toughpower 1200W ] 💾Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 500GB] [Lexar NM700 M.2 NVMe SSD 4Tb] [Kingston NV2 M.2 NVMe SSD 4Tb ] [Samsung SSD 870 QVO 4Tb] [15 TB WD NAS RED 7200rpm Lagringsdiskar] 🖥️ASUS VP28U 4K 28" Skärm] 🔌Comhem 1000/1000Mbit fiber] [Windows 11 Pro SWE]

Permalänk
Hedersmedlem

Jag kommer om CSN tillåter det

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk

Men ni bor ju i fel ände av landet ju..

Hade gärna kommit med en liten sväng, fast orkar inte ligga o köra med bil halva dagen för att komma dit

Bor ju typ på värsta stället, inga bor ju häromkring emd än 'AcidStorm' aka 'Johan' som man inte ens sett sen han slutat skolan och inte ens pratat med så ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Vågar du verkligen visa upp dig?http://smiliesftw.com/x/ohnoes.gif

Vem sa något om att visa sig? jag är där, punkt.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

Låter trevligt, men ni får se till att få med er Edin också.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Edin har beviljat oss sin närvaro tidigare så vem vet

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Skit också, jag hade hoppats på att ni skulle dricka öl 16/5, till ära av mitt och Nick Caves nästa besök i hufvudstaden.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem

Jag är väl för gammal för att hänga på..

Visa signatur

Medlem #14

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JenzA
Jag är väl för gammal för att hänga på..

inte då, herbamare är ju med och han närmar sig pensionsålder men höll flaggan högt sist det begav sig.. så jag förväntar mig det samma av en gammal legend som dig

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Men ni bor ju i fel ände av landet ju..

Hade gärna kommit med en liten sväng, fast orkar inte ligga o köra med bil halva dagen för att komma dit

Bor ju typ på värsta stället, inga bor ju häromkring emd än 'AcidStorm' aka 'Johan' som man inte ens sett sen han slutat skolan och inte ens pratat med så ^^

Du borde ju åka dit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
inte då, herbamare är ju med och han närmar sig pensionsålder men höll flaggan högt sist det begav sig.. så jag förväntar mig det samma av en gammal legend som dig

Hmmm..fan vet om jag ska tolka det som en komplimang eller inte...men ni snorungar bör veta att gammelgubben slutat röka,slutat snusa och tränar 4dagar/veckan numera...;)
(och ja,jag kan forfarande klara av en öl-kväll med flaggan i topp)

Visa signatur

🗄️ Corsair Carbide 100R Chassi] 🔲AMD® RYZEN™ 9 5950X] 🏬MSI X570 MAG TOMAHAWK WIFI] ❄️Arctic Cooling Liquid Freezer II 240] 🎞️Kingston Fury 128GB (4x32GB) DDR4 3600MHz/CL18.22.22 @CL 16.19.19 Beast] 🏴Powercolor Radeon RX 6950XT 16GB Red Devil] [Thermaltake Toughpower 1200W ] 💾Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 500GB] [Lexar NM700 M.2 NVMe SSD 4Tb] [Kingston NV2 M.2 NVMe SSD 4Tb ] [Samsung SSD 870 QVO 4Tb] [15 TB WD NAS RED 7200rpm Lagringsdiskar] 🖥️ASUS VP28U 4K 28" Skärm] 🔌Comhem 1000/1000Mbit fiber] [Windows 11 Pro SWE]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Du borde ju åka dit

Bor i Ljungby så du vet ju hur långt det är iaf inte många mils skillnad för oss 2 isf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Hmm, synd att man inte bara bor i fel ände av landet utan i ett helt annat land. Bilder är ett krav, bara så ni vet

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

hmm kanske skall man släpa sig dit, har ju 2 polare som bor ett stenkast därifrån så varför inte? kan jag ju alltid krypa hem till nån av dom sen...

få se hur det ligger till, antar att man skall komma ensam, only true sweckers night. aldrig varit på den baren men jag antar att vi hittar varandra, nån får stå där med en swec tavla!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Hedersmedlem

Fan kom på att jag inte kan, har annat inplanerat den helgen

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
hmm kanske skall man släpa sig dit, har ju 2 polare som bor ett stenkast därifrån så varför inte? kan jag ju alltid krypa hem till nån av dom sen...

få se hur det ligger till, antar att man skall komma ensam, only true sweckers night. aldrig varit på den baren men jag antar att vi hittar varandra, nån får stå där med en swec tavla!

goddamnit jag bor i kransen så kan kasta sten på dig när det är dags att dra in.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Får man en gratis shot om man kommer från Norrköping (15 mil söder om sthlm)

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Fan å, hade varit trevligt. Flyttade dock ifrån sthlm i höstas för plugg, så det blir inte av för min del.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Men ni bor ju i fel ände av landet ju..

Hade gärna kommit med en liten sväng, fast orkar inte ligga o köra med bil halva dagen för att komma dit

Bor ju typ på värsta stället, inga bor ju häromkring emd än 'AcidStorm' aka 'Johan' som man inte ens sett sen han slutat skolan och inte ens pratat med så ^^

Det stämmer ju, men för att prata kräver det att man lämnar datorn... ^^
Ölkväll hade ju varit trevligt, men det är ju typ 50mil upp eller nåt.

Visa signatur

Asus Z170-A | i7 6700k | 16GB HyperX Fury | Asus 2070 Super

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
goddamnit jag bor i kransen så kan kasta sten på dig när det är dags att dra in.

har en polare som bor i kransen oxå, sen skall jag troligtvis flytta dit om ett år, bor i vällingby nu

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.