Måttbild på socket 775 - för oss som bygger egna kylare

Permalänk

Måttbild på socket 775 - för oss som bygger egna kylare

Jag var på jakt efter måttten mellan skruvhål och sådant för mitt moderkort men jag hann bli förbannad på både google och acrobat reader (som vanligt :/) innan jag hittade vad jag sökte. Vafan är det för lottoidioter som kodat google egentligen? Jag hittar alldrig vad jag söker med den skiiiiten och dom har blivit rika på det

Här är iaf bilden av socket som informerar om hur höga komponenter får vara på olika platser samt alla intressanta mått. Hoppas någon mer har nytta av den.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Medlem

uuuunderbart

nu kan jag göra min fästplatta till mitt vattenblock!

som jag har letat!

tack!

Visa signatur

E2160 @ 3.0Ghz 400x8 || Thermalright Ultra-120 eXtreme || Gigabyte P35-DS4 || Nvidia 8800GTX || 4GB 6400 @ 800Mhz 4-4-4-12 || Samsung 320GB || Raptor 36GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pajsarn
uuuunderbart

nu kan jag göra min fästplatta till mitt vattenblock!

som jag har letat!

tack!

Roligt att det kommer till nytta! Jag visste inte att det var fler än jag som var för lata för att sträcka sig in i lådan och mäta själv =P Det är dock synnerligen trångt i lådan med en big typhoon i och jag vill inte stänga av, då känner jag mig så ensam.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonsson
Roligt att det kommer till nytta! Jag visste inte att det var fler än jag som var för lata för att sträcka sig in i lådan och mäta själv =P Det är dock synnerligen trångt i lådan med en big typhoon i och jag vill inte stänga av, då känner jag mig så ensam.

hehe precis vad jag med känner :P!

men nu blir livet mycket lättare tack vare dig

Visa signatur

E2160 @ 3.0Ghz 400x8 || Thermalright Ultra-120 eXtreme || Gigabyte P35-DS4 || Nvidia 8800GTX || 4GB 6400 @ 800Mhz 4-4-4-12 || Samsung 320GB || Raptor 36GB