Permalänk
Medlem

Tribes2-film

För er som evtuellt funderar på att köpa Tribes2 eller bara gillar att se filmer där kommentatorer (jepp, nätspel idag har en del kommentatorer i matcher) skriker rekommenderar jag starkt denna 8 min lång, 170 Mb (divx5) stora film:

ftp: aldaris.mine.nu:1337 temp/temp

Och nej, där ligger inget olagligt, ligger iofs inget annat där alls :).

Visa signatur
Permalänk

jag har Tribes 2, tänkt installera det för ett tag sen, men så blev det inte av

får se om jag ändrar mig efter denna filmen

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Varför tankade jag denna film? Den var hur dålig som helst, dessutom hackade filmen och ljudet funkade inge vidare. (testade att spela upp den i media-player och divx player)...

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk

finns nästan inga svenska spelare att spela med annars skulle jag spela tribes 2...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Death On Wings
finns nästan inga svenska spelare att spela med annars skulle jag spela tribes 2...

finns två svenska klaner på laddern, Eurotroops och Wildcards (som jag är inaktiv medlem i) ..... så visst finns det svenskar...

Visa signatur
Permalänk

hmmm skulle gärna villja se min inbox nu efter några år av inaktivitet bara för att jag tappade bort cd:n... jag tror inte klanen är så glada

Permalänk
Avstängd

hmmm länken funkade inte.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TCO1992
hmmm länken funkade inte.

/me tittar på datumet:

2002-08-24 08:53

Kanske har med det att göra?

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |