Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Riktigt grymt. 5/5. Börje gör också filmen så jävla klockren, öva lite mer på redigeringen men aimen var 10/5!

Tack. Kul att det märks att jag har tränat en del.

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem

Ja jösses.

Permalänk

Det bästa med filmen var Tintin i slutet, hur positivt det är får du la bedöma själv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thallid
Tack. Kul att det märks att jag har tränat en del.

Ja tur det!

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk
Medlem

Vågar man fråga vad du har för dator som pallar cs 1.6 i ca 20 fps?

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kberg
Vågar man fråga vad du har för dator som pallar cs 1.6 i ca 20 fps?

Eftersom han frapsar det så är 20fps bra.

Fraps fckar cs, har 100 när jag spelar vanligt men fraps drar ner det till 5-10.
Därför man igentligen ska spela in ett demo, göra om det till bilder och sätta ihop det, man frapsar inte CS...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Måste ju säga att jag diggar din FPS och MS.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thallid
Tack. Kul att det märks att jag har tränat en del.

Ja träna tills du kan panga för det kan du inte i nuläget.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Eftersom han frapsar det så är 20fps bra.

Fraps fckar cs, har 100 när jag spelar vanligt men fraps drar ner det till 5-10.
Därför man igentligen ska spela in ett demo, göra om det till bilder och sätta ihop det, man frapsar inte CS...

i fullversionen av fraps kan du spela in valfri FPS. Trial är gränsen vid 30. Och visst, det krämar ut en del av datorn men slowdowns i CS är riktigt illa

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gunvald Larsson
i fullversionen av fraps kan du spela in valfri FPS. Trial är gränsen vid 30. Och visst, det krämar ut en del av datorn men slowdowns i CS är riktigt illa

Jag har frapsat wow i ~60fps, funkar bra.

Men sätter man igång det i cs så får man låg fps, "hackar" som fan.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Avstängd

Tycker inte de gör så mycke att jag bara har 10-15 fps, spelar ganska bra ändå.

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk

ja man spelar fortfarande cs 1,6 för det är det enda som fungerar någorlunda på min dator! hehe körde du mot bottar eller?

mot bottar köra jag på typ expert 2-3 mot mig... fy:iceworld elelr fy_pool_day är roligast om man e många!

brukar lira mot min brorsa ^^ äger han ibland.

glömmer aldrig 1,5 det var grejor skjuta typ i magen o få headshot o skit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a7pm
Thallid tränar Country-Strike????????? inte counterstrike då? i början av filmen:P

Annars hade du otroliga skills!!p12

Lite lustigt att du vågar kalla honom för p12... Tycker du inte?

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Ja det han menar är att det inte finns något som heter Country-Strike. Spelet du spelar heter Counter-Strike. Förövrigt, hur kan man spela med så hög ping som du har? 1000-3000 ms? Det är ju 3 sekunders fördröjning!

Det är en bugg när man kör demo.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Med tanke på att iaf CoD 4 är typ ett RPG där du har sämst vapen om du inte kört 1000 timmar och att hitboxen etc är sämst tror jag det är svårt att ta det som ett seriöst alternativ. Det är ju jävligt kul men inget man kör seriöst.

CoD 4 har väldigt bra hitbox på okej servrar och man spelar inte CoD4 seriöst på default inställningar som du verkar tro, man kör promod.

Ontopic: Testa bursta lite istället för att spraya allting, men verkar ju inte direkt vara en seriös film.

Permalänk
Medlem

Klart cod4 går köra seriöst.. är riktigt skoj också! .. Har lirat lite med en polare 2on2, men han har lagt ner..

Ang Filmen så.. Njaa.. inget spännande att se sånt man klarar bättre själv .. No offense! Är ju kul att se t.ex dom bästa spelarna i världen spela

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Avstängd

Varför...kan...inte...CS...dö???

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bleet
M16A3, har du från lvl1, det absolut bästa vapnet enligt mig.

Nää. A3 är helautomatisk. Det är A2 som du tänker på.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Testa sina skills på public brukar inte vara så givande.. Ett tips och du vill ha lite motstånd och inte orkar spela med mick hela tiden är spelarenan.se spela på eliteservrarna. Men du måste bli "svart rankad" först:) Finns även gather och ladder där.

Visa signatur

1. Core i5 q6600, r280x, 4gb ram ddr3, 22tum benq widescreen.
2.P4 3.2ghz(zalman kylning) ,19" skärm crt hundai med mer.
4.Commodore 128!

Permalänk
Medlem

PII 233@280, 64 MB ram, 2 MB grafikkort, 1,85 GB WDC, diskettstation

CS 1.6 - dator

Thallid trollar ju bara.
Y'all nggas posting in a troll thread.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av donic1989
ja man spelar fortfarande cs 1,6 för det är det enda som fungerar någorlunda på min dator! hehe körde du mot bottar eller?

mot bottar köra jag på typ expert 2-3 mot mig... fy:iceworld elelr fy_pool_day är roligast om man e många!

brukar lira mot min brorsa ^^ äger han ibland.

glömmer aldrig 1,5 det var grejor skjuta typ i magen o få headshot o skit

Kom tillbaka till framtiden när du spelat 0.7-betan. _Det_ var grejer det!

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Kom tillbaka till framtiden när du spelat 0.7-betan. _Det_ var grejer det!

Fuck year awp med vanligt sikte.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Bara jag får tillbaka riktig bunnyjump och inte skjuta åt helvete när man hoppar så är jag nöjd. Alltså 1.3. :>

Permalänk
Medlem

Colt med scope var the shizzle. Bästa versionen var beta 5. Synd att cs_docks försvann sen.

Permalänk

Hm jag är fett n00b på cs men jag skulle nog pwna dig ändå typ. DÄREMOT var musiken och slutbilden fantastiska.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Fuck year awp med vanligt sikte.

crosshair 0

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Tintin höjde hela filmen.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
Varför...kan...inte...CS...dö???

Nää. A3 är helautomatisk. Det är A2 som du tänker på.

Hah, vi har båda fel, är M16A4 dom har i COD4

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bleet
Hah, vi har båda fel, är M16A4 dom har i COD4

Jag ställer mig i skamvrån, borde veta bättre.

Fast iofs är det bara siktet och lite lull-lull som är skillnaden. Som AK5A och AK5C.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W