Hur funkar det- kjell & co

Permalänk
Avstängd

Det andra (om det bara är två) stället där swec nämns är i grafikkortsdelen där det påpekas att Sveriges största lag av foldare är Sweclockers.

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MBY
Det andra (om det bara är två) stället där swec nämns är i grafikkortsdelen där det påpekas att Sveriges största lag av foldare är Sweclockers.

haha, det är ju faktiskt ganska kul

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk

Prisvärd bok!

Visa signatur

We're such an abominable, sick society, that we wont make the history books, they will just say that large nations took land from smaller nations, used force and violence.
- Jaque Fresco

Permalänk

Har beställt tre stycken nu. Hoppas att de är bra.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Sidan 138 nämns Swec också på
(ang. vilket grafikkort som ger mest prestanda per krona)

Visa signatur

---

Permalänk

Åh, tack för tipset. Vem älskar inte Kjell?
Givet köp efter plugget!

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

undrar när dom ska släppa bok #2. börjar bli sugen på ny läsning!!:P

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk

Vart hittar man egentligen boken? Jag har kollat på kjell & co som ligger nära centralen i stockholm, men de har den inte.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Vart hittar man egentligen boken? Jag har kollat på kjell & co som ligger nära centralen i stockholm, men de har den inte.

Underligt!
Står att den ska finnas i lager i alla Stockholmsbutiker (nästan alla butiker i hela Sverige).

http://www.kjell.com/content/templates/shop_main_details.aspx...

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Finns nu även på ett kjelle 2gb usb-minne.

Om man har dåligt med plats i bokhyllan eller behöver ett litet usb-minne som jag gjorde.

Permalänk
Medlem

Kan man köpa boken genom nätet?
Hittar den inte här vid mig

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uzor:

Kan man köpa boken genom nätet?
Hittar den inte här vid mig

http://www.kjell.com/

Sök på: Hur funkar det

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Hehe, den fick vi när vi började... Har inte läst ett skit. Jobbar på Kjell & Co huvudlager för tillfället.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Någon som har koll på vem som är författare?

PS Nu finns även en online version
http://www.kjell.com/fraga-kjell/hur-funkar-det

Permalänk
Skrivet av omega:

Någon som har koll på vem som är författare?

PS Nu finns även en online version
http://www.kjell.com/fraga-kjell/hur-funkar-det

Det är flera skribenter, men mest har nog Marcus Dahlenius (en av grundarna och sönerna till Kjell) skrivit.

Online versionen ska enligt boken innehålla allt som finns i boken, plus en massa som inte fick plats.

Är det någon mer än jag som siktar på att samla böckerna varenda år? Bra som uppfräschning av kunskaperna.

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att den senaste versionen av boken blivit lite väl tjock..

Det är lustigt att de valt att inte ta ut någon vinst alls på den, enligt sig själva. Den är ju bra nog att kosta 99 kr!

Visa signatur

(Hackintosh) late 2011: Gigabyte H61M-DS2 | i5 3470T | MSI N210 D512D2 | 8 GB XMS3 | Crucial m4 265 GB | Windows 10

Permalänk
Skrivet av Dava:

Jag tycker att den senaste versionen av boken blivit lite väl tjock..

Det är lustigt att de valt att inte ta ut någon vinst alls på den, enligt sig själva. Den är ju bra nog att kosta 99 kr!

De tjänar nog en massa tid på att deras personal slipper förklara allt för kunderna.

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Medlem
Skrivet av el_genius:

De tjänar nog en massa tid på att deras personal slipper förklara allt för kunderna.

Tyvärr håller de ändå på och förklarar allting för kunderna. Sist jag var på Kjell fick jag vänta 15 minuter på grund av någon okunnig frågvis kund som var före mig (när jag kom var det bara den kunden och jag i butiken och innan det var min tur var det proppfullt av folk som väntade).

Varför måste de förklara allting? Kan de inte bara låta kunderna köpa vad de ville ha från början och låta nästa få komma till kassan... Av den anledningen drar jag mig för att gå in och köpa något på Kjell, det tar alldeles för lång tid.

Permalänk
Skrivet av ronnylov:

Tyvärr håller de ändå på och förklarar allting för kunderna. Sist jag var på Kjell fick jag vänta 15 minuter på grund av någon okunnig frågvis kund som var före mig (när jag kom var det bara den kunden och jag i butiken och innan det var min tur var det proppfullt av folk som väntade).

Varför måste de förklara allting? Kan de inte bara låta kunderna köpa vad de ville ha från början och låta nästa få komma till kassan... Av den anledningen drar jag mig för att gå in och köpa något på Kjell, det tar alldeles för lång tid.

Du som är insatt kanske inte behöver hjälp, men en stor del av deras kundgrupp är pensionärer och andra som inte är så insatta. De uppskattar nog att de blir informerade om hur det funkar.

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronnylov:

Tyvärr håller de ändå på och förklarar allting för kunderna. Sist jag var på Kjell fick jag vänta 15 minuter på grund av någon okunnig frågvis kund som var före mig (när jag kom var det bara den kunden och jag i butiken och innan det var min tur var det proppfullt av folk som väntade).

Varför måste de förklara allting? Kan de inte bara låta kunderna köpa vad de ville ha från början och låta nästa få komma till kassan... Av den anledningen drar jag mig för att gå in och köpa något på Kjell, det tar alldeles för lång tid.

Det är väll jätte bra att dom kan förklara för sådana som inte har så lätt att förstå.
Tänk om alla butiker var sådana att du bara kan gå in och köpa varor,men inte fråga nått, va kul det skulle va

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Det är väll jätte bra att dom kan förklara för sådana som inte har så lätt att förstå.
Tänk om alla butiker var sådana att du bara kan gå in och köpa varor,men inte fråga nått, va kul det skulle va

Skickades från m.sweclockers.com

- Ursäkta, har du dessa skor i storl...
- NEEEJE!!

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.