Återupplivning: Trött på att spela ensam på Multiplayerspel? JAG MED!

Permalänk
Medlem

Riktigt trevligt, Geeken!
Vore kul att få ihop detta till sommaren

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av geeken:

Har också joinat steamgruppen nu! Terminen är som sagt slut och det börjar bli dags att börja koda! =D

vad heter steam gruppen

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

glömde säga att jag bygger på sidan lokalt, så webadressen kommer inte att förändras

Tänkte släppa sidan i flera steg, där det första blir en simpel variant med de grundläggande funktionerna utan skypebot, dvs användarregistrering, egen sida med steam/skypeinfo/meddelanden/vilka spel personen äger och självklart funktionen med planerade speltider, fast med epostnotifieringar.

Permalänk
Skrivet av geeken:

glömde säga att jag bygger på sidan lokalt, så webadressen kommer inte att förändras

Tänkte släppa sidan i flera steg, där det första blir en simpel variant med de grundläggande funktionerna utan skypebot, dvs användarregistrering, egen sida med steam/skypeinfo/meddelanden/vilka spel personen äger och självklart funktionen med planerade speltider, fast med epostnotifieringar.

Tycker det låter bra, du får säkert göra en tutorial för allt me !!

Skoja ... ska nog jag kunna hänga på också

Visa signatur

I7 960 | Gig X58A Ud7 | 5970 Be | 6gig Dom 2000mhz | H50 | Intel 80gig SSD | Win 64 oem | Diverse 1tb hdd, externa | SteelSeries Xai Laser |

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

vad heter steam gruppen

Steamgruppen finns i min signatur

Permalänk
Medlem

2010-06-07

- Byggt vidare på användarklassen (Det som körs bakom kulisserna)
- Rensat lite i koden
- Tagit en snus

Permalänk
Medlem

Bra jobbat Geeken! Speciellt det där med snusen

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

fler in på ircen

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem

Nu jäklar börjar det hända grejer, drog in på IRC också.

Permalänk
Medlem

Gick med steam gruppen

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Tycker det e dött på micren mest Rullknufs som e social. Bättre drag ngn annanstans i gruppen ??

Visa signatur

I7 960 | Gig X58A Ud7 | 5970 Be | 6gig Dom 2000mhz | H50 | Intel 80gig SSD | Win 64 oem | Diverse 1tb hdd, externa | SteelSeries Xai Laser |

Permalänk
Medlem

Jo, det är dött på irc'n. Mest bara jag som för konversationer, som Jockesjö säger. Men det är väl ändå där det är mest aktivitet, vilket är väldigt lite och synd faktiskt.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Vent/Mumble ?? hur är det me dem ?? Jag kör inget nu men är det bättre drag där ?

Visa signatur

I7 960 | Gig X58A Ud7 | 5970 Be | 6gig Dom 2000mhz | H50 | Intel 80gig SSD | Win 64 oem | Diverse 1tb hdd, externa | SteelSeries Xai Laser |

Permalänk
Medlem

Vent har vi ingen. På Mumble brukar det kunna vara folk lite då och då, men det är sällan det är fler än 2-3st.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Idlar så mycket jag kan. Dock strular mitt 3G-modem rejält

Permalänk
Medlem

Jag hoppar in jag också (under namnet jagardaniel), grymt kul initiativ! Har ni någon adress till Mumble-servern också :)?

Permalänk
Medlem

Bara att spamma lite på mig under kvällarna på IRC så är det rätt säkert att jag hänger på att spela om det inte är en bra match på TV.

Permalänk
Medlem

Det känns som att det bara är någon i IRC:en som svarar var tredje gång man går in där.

Visa signatur

AMD 955 BE | Corsair 1600 MHz XMS3 |Gigabyte 890GPA-UD3H | HD5850 PCS+ | Fractal Design Tesla 550 Watt | Fractal Design Define R2 | Samsung Spinpoint F3 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maltek:

Det känns som att det bara är någon i IRC:en som svarar var tredje gång man går in där.

Jo, det är väldigt sällan folk skriver något.
Jag brukar i stort sett alltid fråga om någon är med när jag ska spela något. Nu har jag varit afk ikväll eftersom jag har varit och spelat golf. Men den känns bättre att ändå vara inloggad istället för att inte vara det.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Bara att tabba fram allas nick och skriva, annars tror inte att jag svarar då jag sällan går igenom kanaler och kollar ifall något har skrivit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jockesjö:

Någon som lirar Bfbc2 ??

jag lirar å försöker på mig lite mer organiserade attacker
ska försöka hänga på mirckanalen mer å fixa sån där mumble...är väl online varje kväll å lirar en del

btw: heter lustigkurre i bfbc, samma eller djviss på irc

Visa signatur

I7 930@3.6Ghz - 12GB Kingston HyperX - HD5870 - Nått MSI X58 Mobo - 3 TB HD - Eizo Foris 24" Monitor.

Sysslar med 3D/2D Grafik, Eurodiscomusik & BFBC2

Permalänk
Medlem
Skrivet av woicer:

Jag hoppar in jag också (under namnet jagardaniel), grymt kul initiativ! Har ni någon adress till Mumble-servern också :)?

teammates.mine.nu
port 6012

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Joinade jag med, hoppas det kommer att funka bra. Kommer in o idlar i ircen senare ikväll, kanske har tur att få ihop ett bc2 team eller liknande!

Visa signatur

- AMD Phenom II X6 1090T @ 4Ghz Noctua NH-U12P| 16GB RAM | Gigabyte GA-890GPA-UD3H | GTX 670 2GB | 5TB HDD, Intel X25-M G2 80GB -

Permalänk
Medlem

Låter riktigt trevligt!

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Medlem

Hade helt missat det om Steamgruppen så nu är jag med där också!
Är några stycken som ska spela killing floor nu, nån som är på? Kostar 90kr över steam

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sommarrea på Steam gör så att teammates blir aktivt.

Permalänk

Kan ju meddela att jag flera gånger försökt gå med i gruppen, men det funkar inte

Sorry!

An error was encountered while processing your request:

There was an problem trying to join that group. Please try again.

Varför? Vill gärna vara med lixom

Permalänk
Medlem

5 timmars BC2 runda igår.

Permalänk
Skrivet av Handa:

5 timmars BC2 runda igår.

Hehe har inte lirat en sekund av den "nya" patchen. Kanske blir lite mer snart

Visa signatur

I7 960 | Gig X58A Ud7 | 5970 Be | 6gig Dom 2000mhz | H50 | Intel 80gig SSD | Win 64 oem | Diverse 1tb hdd, externa | SteelSeries Xai Laser |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jockesjö:

Hehe har inte lirat en sekund av den "nya" patchen. Kanske blir lite mer snart

Bara hoppa in i CS-kanalen (där vi som kör BFBC2 sitter), på kvällen brukar det vara några åtminstone