Permalänk
Medlem

morphling1's GF4-block

Permalänk
Medlem

Det där var mycket snyggt!... om man kollar på det så kan man inte tro att det är ett hemmabygge

Visa signatur

Jag vet att du inte kan, men om du hade kunnat hur hade du gjort då?

Permalänk
Medlem

Otroligt välgjort! det enda som avslöjar det som ett hemmabygge är att kopparplattan ser lite repig ut.

Permalänk
Medlem

Rätta mej om jag har fel men borde den inte kyla mer om man har skåran i kopparbiten.. då får man ju mer kontaktyta med vattnet..

eller..

Visa signatur

Framtida projekt Tillspejsning av min dator: Bygget har börjat men får vänta tills Ledmatrisen är klar.
Nuvarande projekt Ledmatris: Matrisen är nästan färdig bara lite mer mjukvara.
Förra projektet Ledsnurra v3.0: Snurran är så kallad klar och har flyttats till sidan.

Permalänk

jockeman: håller nog med.... borde som sagt ge bättre kontakt, dessutom kommer kylan "in" i kopparn...

Visa signatur

Intel P4 Willamette 2020Mhz | Asus P4B | 512MB RAM | Seagate Barracuda IV 160GB | IBM 60GB 120GXP | GeForce 2 Titanium 64 MB DDR 260/420 | Soundblaster Live 5:1 Live! Player | Cambridge Soundworks DTT2200 | Memorex DVD | Memorex CD/RW 32X12X40 | Hansol 900P 19" | Onkyo TX-8211 | ((:: In Trance We Trust ::))

Permalänk
Medlem

acidphreak
Vet du innebörden av ordet kyla ner något?

w1per
Har sätt blocket tidigare men visst är det underbart. Morphling1 är skillad som fan. Han har ju designat många bra block. Undra hur lång tid det kommer ta för han att börja massproducera nåt.