Armored Warfare tråden

Permalänk
Medlem

Armored Warfare tråden

Armored Warfare öppnar snart upp för allmänheten i Open Beta.
24-25e september är Stress test på servrarna. Så jag tänkte att det är nu värdigt en egen tråd.

Vad är Armored Warfare?

Ett Free2Play tank spel utvecklat av Obsidian Entertainment som ju har gjort en del bra spel tidigare. Det är ingen garanti för att Armored Warfare kommer bli bra, men dom har mer erfarenhet än Wargaming och Gaijin i alla fall.

Armored Warfare innehåller PVP (15v15) och PvE (5vE) element i olika klasser.
MBT, Tank destroyers, artilleri (tyvärr), lätta tanks och AFVs.
Det utspelas i framtiden där man är en legoknekt och låser upp olika tanks hos återförsäljare, just nu finns 2 återförsäljare men mer kommer.
Senaste Tech Tree finns här:
Sophie Wölfli
Marat Shiskin

Är det en WoT/WarThunder klon?

I mitt tycke nej.
Det är helt klart influerat av WoT och WarThunder, men bygger vidare och förbättrar på många punkter. Främst jämförelser med WoT brukar göras så jag gör en snabbis här med:

RNG +/- 10%

Artilleri fungerar lite annorlunda, mindre Alpha skada men högre RoF. När artilleri skjuter mot din position får du upp en varning på skärmen och din besättning talar också om för dig att att eld kommer åt ditt håll.

+/- 1 tier matchmaking är det tänkt, det har varit lite si och så med det under early access fasen, men det beror antagligen mest på fåtal spelare.

Inga garageplatser behöver köpas, utan du får helt enkelt en plats för varje tank. Och varje ny tank kommer med en besättning som är 100% och tränar upp skills efter det.

Commanders cupola och liknande ger inte alltid full skada som i wot. Att plinka ner en tank genom att bara skjuta hans commanders cupola kommer ta en bra stund.

Ett urval (5st just nu) av commanders med olika skills.

Är det verkligen F2P och inte P2W?

I mitt tycke är det inte alls P2W.
Till skillnad från vissa element i WoT som förr i stort sett var P2W(premium ammo, consumables)
Så finns inga sådan saker i spelet som ger en spelare fördelar i matchen för att han betalar för spelet.
Det finns olika typer av ammo, APFSDS/HEAT/HE/HERA/HEP/ATGMs osv.
HEAT ammo har lägre penetration än AP, men gör istället mer skada om den penetrerar. HEAT har ju också problem med spaced och ERA armor.

Det finns "stora" med packs, repair kits, automatiska brandsläckare och consumables för besättning. Inga av dessa kostar dock guld.

Det som finns är premium account +50% Reputation(XP) och 50% credits efter striden, och även premium tanks, dessa tanks är inte överlägsna tanks i motsvarande Tier i techträden. Även om några är väldigt bra och trevliga att köra.

Global reputation är att jämföra med Free XP i WoT och kostar guld.

Att träna om din besättning utan xp förlust kostar guld som i WoT.

Vad skiljer AW från WoT?

Förutom det som redan nämnts (RNG, arty, garageplatser, besättning och PvE) så kommer även baser och ett loot system. Oklart exakt hur det kommer fungera i praktiken men dom som är bekanta med Strongholds i WoT kommer nog känna igen konceptet. En bas där man samlar in resurser, uppgraderar byggnader och kan aktivera bonusar baserat på det.

ATGMs förtjänar lite eget utrymme. ATGMs är långsamma styrda raketer med hög penetration och ofta hyffsad Alpha damage. Precis som med artilleri får du en varning, och om det inte är för mycket action på skärmen så ser du även raketen flygandes emot dig. Raketer drabbas också av ERA och liknande pansar, och senare tanks har även ett visst automatiskt skydd mot det i form av APS som klarar av att stoppa X raketer under Y sekunder.

I PvE läget är det 5st spelare mot bottar och minibossar på en handfull kartor och mer är på väg.

Det är väl lite info om spelet iaf, taget fort ur huvudet. Jag ska se över posten senare igen och kanske försöka strukturera upp den lite mer. Under tiden finns mer info här:
Armored Warfare hemsida
Armored Talk Blog
GameLabs GameLabs(WoTLabs) är ganska dött just nu. Det fanns en del trådar men lite ändringar i forumet gjorde att allt försvann.
Armored Warfare Reddit

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Frågan är vilket founderspack man ska köra på, så man kan börja lira imorgon

Är inte så jätte taggad på den ryska TD:n så blir nog soldier of fortune så köper man en Premium tank senare som man verkligen vill ha.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Frågan är vilket founderspack man ska köra på, så man kan börja lira imorgon

Är inte så jätte taggad på den ryska TD:n så blir nog soldier of fortune så köper man en Premium tank senare som man verkligen vill ha.

MBT-70 är riktigt rolig att köra, jag föredrar den framför Terminator.
Själv köpte jag LoW under EA3 redan.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Inaktiv

Installerar spelet nu, fasen så taggad jag har varit på att testa detta!

Permalänk
Medlem

Dags för öppen beta imorgon då!

En del har verkligen tok grindat upp till Tier 7 och jag har sett någon enstaka 8a i kön med.

Själv är jag halvvägs med Chieftain som högsta tier, sen Sheridan, OF40 och T64 på Tier 4.
Palmaria är nästan upplåst med, har några tusen xp till bara och sen grinda ihop pengarna till den bara.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Nu är betan igång!

/J

Permalänk
Medlem

Är det några som spelar Armored Warfare här på Sweclockers? Tycker det är rätt underhållande faktiskt

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Bara kört lite grann men det slår wot på alla sätt hittils. Å andra sidan är wot flera år gammalt. Känns som snabbare action, mer fokus på just action. Wot var mycket sitta still och vänta något jag själv tycker är grymt tråkigt att göra i ett lir, sätter mig inte för att spela för att sen sitta och vänta på att fienden skall göra misstag. Wot byggde just extremt mycket på att kapitalisera på fiendens misstag, inte på att själv skapa möjligheter. Fortfarande tidigt att säga men, ser bra ut än så länge.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Bara kört lite grann men det slår wot på alla sätt hittils. Å andra sidan är wot flera år gammalt. Känns som snabbare action, mer fokus på just action. Wot var mycket sitta still och vänta något jag själv tycker är grymt tråkigt att göra i ett lir, sätter mig inte för att spela för att sen sitta och vänta på att fienden skall göra misstag. Wot byggde just extremt mycket på att kapitalisera på fiendens misstag, inte på att själv skapa möjligheter. Fortfarande tidigt att säga men, ser bra ut än så länge.

Japp, det är lite annat tempo i AW och det finns inga riktigt långsamma tanks förutom Chieftain/Challenger som jag har spelat än så länge. Det är svårare att rädda ett game när en flank faller, för när den faller så faller allt väldigt fort.
Å andra sidan så straffas man inte lika hårt för en förlust här, gör man en hygglig match så går man plus även om laget förlorar.

De största störningsmomenten för mig är alla dåliga hitboxar på kartorna, vissa hus kan man ju skjuta igenom osv. och den lilla fördröjningen som är när man skjuter.
Andra problem som balansering av kartor och fordon kommer tidsnog.

Annars är jag väldigt förtjust i det och har inte känt något sug efter wot alls. 10% RNG istället för 25% gör en väldig skillnad.
Synd att artilleri klasserna har bästa retrofits och commanders för MBTs.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pope:

Japp, det är lite annat tempo i AW och det finns inga riktigt långsamma tanks förutom Chieftain/Challenger som jag har spelat än så länge. Det är svårare att rädda ett game när en flank faller, för när den faller så faller allt väldigt fort.
Å andra sidan så straffas man inte lika hårt för en förlust här, gör man en hygglig match så går man plus även om laget förlorar.

De största störningsmomenten för mig är alla dåliga hitboxar på kartorna, vissa hus kan man ju skjuta igenom osv. och den lilla fördröjningen som är när man skjuter.
Andra problem som balansering av kartor och fordon kommer tidsnog.

Annars är jag väldigt förtjust i det och har inte känt något sug efter wot alls. 10% RNG istället för 25% gör en väldig skillnad.
Synd att artilleri klasserna har bästa retrofits och commanders för MBTs.

Låter bra.

Det kändes också som att de har försökt tänka till mer på att ge mer poäng för att man hjälper varandra.

Vet du något om matchmaking balansering? Vore trevligt om de hade någon mekanik för det så att tex bottar / extremt dåliga etc automatiskt hamnar i en egen liga. Följande låter ju bra men hanterar inte bottar.
https://aw.my.com/us/news/general/matchmaking-armored-warfare...

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

vadå campar inte folk i detta spel som i wot eller ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

vadå campar inte folk i detta spel som i wot eller ?

Det kommer folk säkerligen också att göra men det är upplagt för mycket mindre tältande från vad jag sett hittills.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Hmm, Obsidian Entertainment är ett namn som ringar bra i mina öron. Free to Play, inte så mycket. Men jag känner att detta behöver provas efter att WoT och WT gått åt pipan.

Tråkigt att det bara är Windows...

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Låter bra.

Det kändes också som att de har försökt tänka till mer på att ge mer poäng för att man hjälper varandra.

Vet du något om matchmaking balansering? Vore trevligt om de hade någon mekanik för det så att tex bottar / extremt dåliga etc automatiskt hamnar i en egen liga. Följande låter ju bra men hanterar inte bottar.
https://aw.my.com/us/news/general/matchmaking-armored-warfare...

Jag har inte hört något om skilled MM, tror deras första prio är att få in tillräckligt mycket folk så att MM funkar som det är tänkt med +/-1 tier endast.

Japp, det känns som om dom försöker särskilja klasserna en del. Exempelvis när scouts gör en "Designated Target" på en så blir man spottad så länge den är aktiv i X sekunder, och kommer ta full skada av alla skott som penetrerar en. Scouten som lyste upp en får mer XP med.

Light tanksen har en boost som dom kan aktivera för snabbare acceleration.
Och TDs med sin sniper bonus.

Skrivet av HazZarD:

vadå campar inte folk i detta spel som i wot eller ?

Jo, en del camping blir det. Alla fordon är dock snabbare och kartorna större, så det brukar alltid finns någon annanstans som man fort kan ta sig om det är igenkorkat någonstans.
Dom snabbaste TDs gör en bit över 100km/h. MBTs gör generellt +50, förutom Chieftain och Challenger, jag har inte låst upp motorerna till Challenger ännu iofs, men hoppas att den får lite bättre accelereation åtminstone.

Om en fiende som är inte spottad skjuter och penetrerar dig och du inte spottar honom så får du ändå upp hans silhouett i grått och han blir synlig endast för dig. Så en TD kan inte sitta still i en buske och bara nöta ner dig, utan han måste flytta på sig om han är smart.

Skrivet av NodCommander:

Hmm, Obsidian Entertainment är ett namn som ringar bra i mina öron. Free to Play, inte så mycket. Men jag känner att detta behöver provas efter att WoT och WT gått åt pipan.

Tråkigt att det bara är Windows...

Mmm, det är lite synd. Får se vad som händer i framtiden.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Spelat detta i ett par månader nu, har nått T6 och kör Centauro<3 tror jag har totalt 300 matcher spelade. Adda mig gärna! M4rtisan

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Kört lite med en bekant ett par kvällar och själv några gånger. Att lira själv och hoppas på att folk ser vad som sker på kartan och agerar därefter kan man inte lita på, kan bli galet fel. Tex trycker fram i skydd mellan lite ting med sin heavy, har massor bakom mig men de stannar och snipar och vågar inte haka på så ett fåtal fiender håller tillbaka en då jag är enda target för dem. Under den tiden så faller andra flanken och på min flank står nubsen kvar och gör nada... Kör man däremot pluton så kan man bli handlingskraftig men när man kör själv gäller det verkligen att ha koll på folk runt omkring och inte ta onödiga risker, vilket är lite synd för jag gillar att lira aggressivt och aktivt.
Med det som bakgrund tror jag att när man lirar solo så är det bättre att köra en support vagn och passa på att lära sig kartorna så här inledningsvis i alla fall.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

vadå campar inte folk i detta spel som i wot eller ?

Jo visst campas det, men med snabba fordon är det lätt överrumpla folk som håller sig på samma plats
Körde karateattack med en snabb tankdestroyer på några MBTs som campade. Kör upp bakom, SURPRISE, och skjuter ena i röven med high explosive. Samtidigt spottade jag alla så dom blev söndermosade

Känns riktigt kul faktiskt. Sedan uppskattar jag möjligheten att spela missions mot AI där man bara åker runt och pangar och kan lära sig sin vagn lite bättre innan man drar ut i strid direkt.

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Kört lite med en bekant ett par kvällar och själv några gånger. Att lira själv och hoppas på att folk ser vad som sker på kartan och agerar därefter kan man inte lita på, kan bli galet fel. Tex trycker fram i skydd mellan lite ting med sin heavy, har massor bakom mig men de stannar och snipar och vågar inte haka på så ett fåtal fiender håller tillbaka en då jag är enda target för dem. Under den tiden så faller andra flanken och på min flank står nubsen kvar och gör nada... Kör man däremot pluton så kan man bli handlingskraftig men när man kör själv gäller det verkligen att ha koll på folk runt omkring och inte ta onödiga risker, vilket är lite synd för jag gillar att lira aggressivt och aktivt.
Med det som bakgrund tror jag att när man lirar solo så är det bättre att köra en support vagn och passa på att lära sig kartorna så här inledningsvis i alla fall.

Japp, samma spelare som i wot oftast. Gott om folk som har svårigheter med att kika runt omkring sig och titta på kartan. Ibland undrar man om folk bara kör omkring med max zoom i sniper mode.

Hände en liknande grej igår, i min Expedtionary Tank tog jag en aggressiv position som jag delvis fick överge då en hög med TDs och MBTs kom mot mig. Intog en bra defensiv position och lyckades hålla dom stången rätt länge tillsammans med ett par andra.
På andra flanken har vi 5-6 spelare som inte vågar pusha mot 2st fiender.
Lyckligtvis så hade vi lyckats bromsa attacken såpass att vi hade fått ett numerärt överläge och även vann tillslut.
Plutoner verkar göra en mycket större skillnad i AW än i WoT.

Skrivet av warh0g:

Jo visst campas det, men med snabba fordon är det lätt överrumpla folk som håller sig på samma plats
Körde karateattack med en snabb tankdestroyer på några MBTs som campade. Kör upp bakom, SURPRISE, och skjuter ena i röven med high explosive. Samtidigt spottade jag alla så dom blev söndermosade

Känns riktigt kul faktiskt. Sedan uppskattar jag möjligheten att spela missions mot AI där man bara åker runt och pangar och kan lära sig sin vagn lite bättre innan man drar ut i strid direkt.

Att glida in med hög DPM och trasa sönder sidor och stjärtar på campande MBTs är fantastiskt skoj. Speciellt med HEAT

Jag brukar alltid köra första vinsten i PvE på tanks som jag grindar, det ger garanterat bra med XP. Och vissa tanks kör jag i PvE tills de flesta moduler är upplåsta. PvE läget är väldigt avslappnande och trevligt.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Gillar även deras lösning med ammunition. Välj rätt ammo för rätt mål samt ingen "gold" ammo som i WoT.

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av warh0g:

Gillar även deras lösning med ammunition. Välj rätt ammo för rätt mål samt ingen "gold" ammo som i WoT.

Japp, finns en hel del att gilla i AW.
Har sett en del spån som tror att HEAT är "guldammo" här med

Chans på en T62 Veterean giveaway för dom som är intresserade, annars kommer man få en automatiskt den 11e Nov om man loggar in.
https://www.youtube.com/watch?v=Kf8ISo9Djl8

T62 Vet är en vanlig T62 med ett camo mönster bara, så ingen premium tank som Obj.155 är.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Armored Warffare skiljer sig på extremt många sätt från wot. Längre in i liret upptäcker man mer och mer. Overpenetration, ofta dum idé med sidescraping, arty som ger cammo och lyser och är utility och inte main damage dealer som gör att alla måste gömma sig, högre mobilitet av slagen. Flera intressanta delar i detta lir. Givet dock, fortfarande ett stridsvagnslir.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Börja lira detta i förrgår joelgbg om ni vill köra platoon, samma på wot och steam

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Hehe fan vad dålig jag är, missade att man behöver trycka E med support stridsvagn mot fiender för max dps för mig och andra. Inte hunnit med så många slag ännu men det tar sig förmodligen
Sköj är det. Nackdelen är samma kassa slumpekanik som wot, ibland är det fetingvinst och ibland feting förlust, lite som att slå tärningen +- en % av din insatts. Även om du gör massor så spelar det ingen roll ibland. Kör man en bra plutt så kan det ge stor påverkan dock men labbar bara på låg tiers med en polare än så länge och har det sköj
Det är dock verkligen långt ifrån wot, de har sett vad de gjorde fel där och gjort bättre här, det är bra. Mycket är liknande men ändå så långt ifrån. Spaced armor, amunition, fungerar helt annorlunda här.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Känns som när jag kör support eller light etc så har jag chans när jag lirar själv, kör jag main battle tank så går det ofta åt skogen. Räknar med att andra skalkl supporta när jag åker fram och hjälper etc men, tror det är bäst att köra mbt i grupp. Jag har dock mycket få slag än så länge så... kan vara fel slutsats men så känns det just nu.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Känns som när jag kör support eller light etc så har jag chans när jag lirar själv, kör jag main battle tank så går det ofta åt skogen. Räknar med att andra skalkl supporta när jag åker fram och hjälper etc men, tror det är bäst att köra mbt i grupp. Jag har dock mycket få slag än så länge så... kan vara fel slutsats men så känns det just nu.

Jag kör wheeled destroyer, adda mig så kan vi lira ihop när båda e online M4rtisan.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Jag kör wheeled destroyer, adda mig så kan vi lira ihop när båda e online M4rtisan.

Skickades från m.sweclockers.com

Är du säker på att du skrev rätt? Hittar dig inte.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Är du säker på att du skrev rätt? Hittar dig inte.

Konstigt, får kolla när jag kommer hem. Återkommer

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Sitter atm på sweclocker ts, ses jag där så är det bara att haka på

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Sitter atm på sweclocker ts, ses jag där så är det bara att haka på

Inte lätt när man har lite skiftande nicknames. Mitt nick e Martisan

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Har nu även låst upp T6 artilleri, gode tid så bra illumination rounds är!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻