Permalänk
Medlem

Speltips till PS4

Tjo!

Jag köpte ett ps4 förra året och började lira BF4 för det kändes ganska tävlingsinriktat, men sen köpte jag BF1 tröttnade vääldigt fort då det känns så himla segt.
Då köpte jag CoD: IW, ett spel som har högre tempo än BF1. Men även där saknar jag "ranked" som CS och LoL har.

Så har ni nå tips på ett spel med högt tempo och ranking system till PS4?

Permalänk
Medlem

Något av "gratis" spelen (typ Loadout) som finns kanske, inte spelat något skälv så kan inte uttala mig om dom är bra eller dåliga

Overwatch
rainbow six siege
Det måste vara FPS spel med eller?
Rocket league

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

nån som har förslag på spel som är lite karaktärsbyggande men inte MMORPG? och har coop såklar, är ark bra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sputtrik:

nån som har förslag på spel som är lite karaktärsbyggande men inte MMORPG? och har coop såklar, är ark bra?

Horizon Zero Dawn, dock inte online om du söker det. Fantastiskt roll/actionspel.

Edit: Såg att du sökte Coop, sorry missade det.

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Uncharted 4 har en ganska vettig onlinedel. Dock ej FPS.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | MSI RTX 4070 SUPER | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

@sputtrik
Divinity original sin kan jag starkt rekommendera.
Finns Coop både online och lokalt(2 player lokalt).

Jag och frugan plöjde igenom detta, mycket underhållande om man gillar denna typ av spel.

Visa signatur

Bara gammalt skräp...

Permalänk
Medlem

@bardbard: tack för tipset, ska kolla in det. Jag ser att 2an har 4 player co-op!

Permalänk
Medlem

@Shamzin: zero dawn är med på spellistan nu ser grymt ut tack för tipset

Permalänk
Medlem
Skrivet av sputtrik:

@Shamzin: zero dawn är med på spellistan nu ser grymt ut tack för tipset

Inga problem

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch