Skärmar, 2st 27" och 1st 24" (144hz+)

Permalänk
Medlem

Skärmar, 2st 27" och 1st 24" (144hz+)

Har fler skärmar hemma än vad utrymme finns, så dags att städa!
Samtliga skärmar är köpta begagnade och har används av mig.
Då jag har uppgraderat, så har dessa blivit stående.
Inga döda pixlar eller andra kända fel.

Bud gäller på samtliga skärmar. Notera vilken skärm/-ar budet gäller.
Alla bud är välkomna, men ett lågt bud garanterar inte att affär blir av.
Föredrar hämtning, men kan skicka vid behov.
Tack på förhand!

ACER - VG272 xbmiipx (saknar fot)
Väldigt trevlig skärm när det krävs ett bra flyt vid snabba spel.
Passar bra för spel som tex Counter-Strike. Har suttit på monitorarm (VESA).
Skärmen har en 27" IPS-panel, med en upplösning på 1920x1080 (FullHD) och klarar 240hz.
Mer info om skärmen: ACER hemsida

AOC - C27G1
Lagom välvd skärm, som ger en mer omslukande känsla vid spel och film än en platt.
Går att montera på monitorarm genom VESA-fäste.
Skärmen har en 27" VA-panel, med en upplösning på 1920x1080 (FullHD) och klarar 144hz.
Mer info om skärmen: Inet eller AOC hemsida

ASUS - VG248QE
Skärm som har några år på nacken nu. Passar bäst som primärskärm, då TN paneler inte har lika god betraktningsvinkel som IPS och VA. På denna finns det lite klisterrester efter borttagna klistermärken. Men skärmens display är utan anmärkning.
Går att montera på monitorarm genom VESA-fäste på baksidan.
Skärmen har en 24" TN-panel, med en upplösning på 1920x1080 (FullHD) och klarar 144hz.
Info om skärmen: Inet eller ASUS hemsida

Blir du inte klok på allt snack om olika typer av paneler?
Här kan du läsa mer om detta: Sweclockers eller Inet

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

AOC - C27G1
500:- Hämtar

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | ASUS Chakram X Ori | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x6TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

ACER - VG272 xbmiipx 700+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

AOC - C27G1
500:- Hämtar

På AOC skärmen har jag precis fått ett bud via PM på 700kr + hämtning ikväll. Kommentera ev motbud som är lika eller högre, då jag helst säljer den via SweClockers.
Blir det ingen affär ikväll, så är ditt tidigare lagda bud ledande.

Skrivet av AliF01:

ACER - VG272 xbmiipx 700+frakt

Noterat! Ska börja kika efter en kartong för ev frakt om inget annat bud kommer in. Vid frakt så paketeras den självklart så gott det går och kan inte lämna garantier för postens hanterande etc etc

Planerar att göra klart båda affärerna senast imorgon kväll.
Notering: Skärmen på 24" är fortfarande utan bud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrAnderzzon:

På AOC skärmen har jag precis fått ett bud via PM på 700kr + hämtning ikväll. Kommentera ev motbud som är lika eller högre, då jag helst säljer den via SweClockers.
Blir det ingen affär ikväll, så är ditt tidigare lagda bud ledande.

Noterat! Ska börja kika efter en kartong för ev frakt om inget annat bud kommer in. Vid frakt så paketeras den självklart så gott det går och kan inte lämna garantier för postens hanterande etc etc

Planerar att göra klart båda affärerna senast imorgon kväll.
Notering: Skärmen på 24" är fortfarande utan bud.

Tar tillbaka mitt bud då intresset för en 1440p skärm är större

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

AOC - C27G1
500:- Hämtar

Skrivet av AliF01:

Tar tillbaka mitt bud då intresset för en 1440p skärm är större

Uppdatering:
Både ACER och AOC skärmen är sålda och hämtade av samma person som skickade PM, för totalsumma om 2000kr.
Tack för bud och visat intresse. Redigerar annonsen och bibehåller sista skärmen.

@AliF01 1440p är riktigt trevligt. Sitter på en sådan skärm i dagsläget. Skillnaden i upplösning gör att allt känns lite mer krispigt, i både spel och internetsurfande. Nästa gång det blir ny skärm, så blir det dock en oled istället

Permalänk
Medlem

Annonsen går inte att redigera, då 24 tim har passerat, så denna tråd/annons släcks ner.

ASUS - VG248QE (24") finns kvar. Intressenter kan nå mig på PM. Ligger även ute på Marketplace.
Samtliga bud är välkomna på den.

Fridens liljor

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad