Earbuds för cyckel pendling

Permalänk
Medlem

Earbuds för cyckel pendling

Hej

Söker efter earbuds som funkar bra att ha när man cyklar, att de inte hörs massa blåst/vind när man kör. Kommer bra att lyssna på musik och poddar så är ej viktigt med bra mikrofon. Budget max 1500kr men kan gå upp mer om det behövs

Mvh

Permalänk
Medlem

Det känns farligt att bära inear-lurar om du ska cykla i trafik, även om det tekniskt sett är lagligt. Om det just är vindbruset du vill slippa kanske ett par Windfree kan vara ett alternativ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av urban22:

Det känns farligt att bära inear-lurar om du ska cykla i trafik, även om det tekniskt sett är lagligt. Om det just är vindbruset du vill slippa kanske ett par Windfree kan vara ett alternativ?

Bra att tänk på är dock grusväg där jag cyklar till jobbet och det bara är högljudda traktorer som kör samma väg, gick bra att höra dem med noise cancelling hörlurar. Men går inte att ha hjälm med hörlurarna :/

Permalänk

Jag kör Windfree tillsammans med medhörningsfunktionen på mina lurar för att höra trafiken runtom, tycker det fungerar fint.

Visa signatur

6700K @ 4,8GHz | 32GB | 3070

Permalänk
Medlem
Skrivet av frasse_84:

Jag kör Windfree tillsammans med medhörningsfunktionen på mina lurar för att höra trafiken runtom, tycker det fungerar fint.

Blir till att köpa Windfree och nya earbuds. Vill kunna ha hjälm på, speciellt efter att ha sett Gordon Ramsay efter sin cykel olycka

Någon som har tips på bra earbuds för typ 1000kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extol:

Blir till att köpa Windfree och nya earbuds. Vill kunna ha hjälm på, speciellt efter att ha sett Gordon Ramsay efter sin cykel olycka

Någon som har tips på bra earbuds för typ 1000kr?

Sambon är nöjd med sina nothing ear (1) iaf, de kan vara lite känsliga med touchknapparna och kanske inte fungera så bra med windfree.
Men det går att stänga av touchen och styra mer från appen i mobilen.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.