Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
http://www.mob453.com/phones/motorola_v600/

Tack så mkt, funkade skitbra.

Permalänk
Medlem

gick bra o flasha?

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Jag letar efter nåt ställe i sverige där man kan köpa sig en Motorola V3x.
Om den inte kommit ut i handeln i sverige än, när kommer den att göra det i så fall? Möjligvis kanske någon vet priset på den också.

Visa signatur

harman/kardon is the thing!

Permalänk
Avstängd

Hade själv planer på att köpa den men köpte istället en K700i då Razorn var lite för dyr för min plånbok tyvärr.Annars verkar den ju jävligt het så att säga..

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk

Är det ens klart att V3X:en ska tillverkas?
När finns den sådana fall att köpa i handel?

Visa signatur

GD65-Gaming Z97 | Samsung 840 Pro | Corsair Vengeance Pro 1866MHz 16GB | Corsair AX760 Platinum | Noctua NH-U14S | i7 4770K | EVGA 780 Ti | Fractal R4 | BenQ XL2430T | Win10 64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robin_nerf
Är det ens klart att V3X:en ska tillverkas?
När finns den sådana fall att köpa i handel?

Jag funderar på att ringa Motorola Sverige på måndag och fråga om den kommer överhuvudtaget kommer att säljas på den svenska marknaden. Om ja, så vill jag ha svar på när den finns tillgänlig för köp. Priset på den är också nåt jag är nyfiken på.

Visa signatur

harman/kardon is the thing!

Permalänk

Bara att skriva här igen efter du har fått svar ifrån dom

Visa signatur

GD65-Gaming Z97 | Samsung 840 Pro | Corsair Vengeance Pro 1866MHz 16GB | Corsair AX760 Platinum | Noctua NH-U14S | i7 4770K | EVGA 780 Ti | Fractal R4 | BenQ XL2430T | Win10 64

Permalänk
Medlem

Jag ringde precis Motorola Sverige, dom sa att V3x:an släpptes till svenska marknaden i slutet av förra veckan men kommer troligtvis komma till Motorola återförsäljare den här veckan. Då blev jag riktigt glad!

Så jag ringde till min lokala Dialect affär och frågade om dom fått in den. Tyvärr hade dom inte det, när han sökte efter den i databasen så stod det att den ej fanns tillgänlig men att den skulle komma med vodafon låsning
Det här gillar jag inte alls, eftersom jag idag har telia abonnemang som jag hade tänkt att förlänga.
Jag ska forska lite till i detta, men det glädjer mig att den kommit till sverige redan! Jag hade väntat mig Q1 2006.

Jag återkommer när jag vet mer, jag har ju bara ring till mig ÅF så om någon annan skulle hitta någon ÅF för V3x:an så kan ni väl skriva det här, fråga då gärna om den kommer vara operatörslåst till Vodafone.

Visa signatur

harman/kardon is the thing!