Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av clx
Vad är detta för onlinerabatt det talas om? Hittar inget om det på zeptos sida och i den här tråden står den inte omnämnd särskilt ofta, gäller den Mythosen också? Blir väl att ringa dem en omgång till.

Ja, det är lite skumt att bara Noxen har rabatt, men inte Mythos... det är ju ändå samma dator i en annan färg. Det är dessutom bara Power Noxen som ar rabatt, inte value.

Permalänk
Medlem

verkar inte som dom blivit skickade ännu iaf, skickade in och ändrade om till UPS express saver och dom ändrade om det. Hoppas fan dom skickas idag

Permalänk
Medlem

16:30 stänger kundtjänst i Sverige. Har jag inte fått leveransbekräftelse innan kl. 16 ska jag banne mig ringa och fråga.

Undrar hur många samtal de har fått om Nox de senaste dagarna... De måste nästan vara lite trött på det vid det här laget.

Permalänk
Medlem

äh, har dom själv lagt sin in i detta läge får dom nog fan sitta och svara glatt på varje samtal

Permalänk
Medlem

Svarade nu på min orderbekr ( som jag fick den 8e juli) att jag ville ha online rabatten, fick tillbaka en ny order med rabbaten inom 15 minuter Ser också nu att serienummer på maskin samt disk står med på ordern, så det är nog nära nu

Permalänk
Medlem

Yay. Fick också min rabatt.

Dock känns det inte särskilt säkert när man får
"Det hoppas jag verkligen"
Till svar på om Nox:arna går iväg idag...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sevi
äh, har dom själv lagt sin in i detta läge får dom nog fan sitta och svara glatt på varje samtal

Appropå ingenting, den där rabatten finns på både den svenska och den danska hemsidan. Du ska inte dra en fuling och ringa in till dem och be om rabatt, trots att den finska hemsidan inte har med rabatten och med tanke på att vi i Danmark och Sverige får den? Försöka duger liksom.

Permalänk
Medlem

tror nog att det är 25% att man har maskinen innan helgen...

Permalänk

Hehe när jag ringde och fråga sa han att rabatten inte var tillgänglig till mig som bara hade köpt "Value" fast jag hade valt till bättre processor, skärm osv så den var likadan som en power förutom hårddisken.

Det skulle man inte sagt till en koffeintrippad laptopsugen kille som väntat på sin laptop X antal veckor... Så jag gav han en "Verbal punch" över telefonen och självklart fick man sin rabatt

Permalänk
Medlem

Pratade nyss med mange, bytte leveransadress och fixade rabatten;) Datorn håller på att byggas och kommer skickas idag eller imorn!!!

Visa signatur

Zepto Nox A15

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hamale
Pratade nyss med mange, bytte leveransadress och fixade rabatten;) Datorn håller på att byggas och kommer skickas idag eller imorn!!!

På så sätt. Vilket är ditt beställningsdatum?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genmah
På så sätt. Vilket är ditt beställningsdatum?

Beställde den 23 juli vill jag minnas!

Visa signatur

Zepto Nox A15

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genmah
16:30 stänger kundtjänst i Sverige. Har jag inte fått leveransbekräftelse innan kl. 16 ska jag banne mig ringa och fråga.

Undrar hur många samtal de har fått om Nox de senaste dagarna... De måste nästan vara lite trött på det vid det här laget.

Japp!!! Alla som läser den här tråden kan likabra maila till mig på mj@zepto.se och uppge ordernummer så lägger jag in rabatten.
Och ja, vi har två veckors prisgaranti så ni får alla ta del av den i efterhand, men det kräver att man har powerkonfigurationen på sin order eller motsvarande.

Visa signatur

Spelutvecklingslärare LBS

Permalänk
Medlem

Zerom, kan jag också få rabatt? finsk order, kontande någon Roelof Jan Van Hoften och han sa att finland skulle ha rabatt på någon sida som inte verkar stämma in med det han sa, show finland some love, kollade även genom varje finsk återförsäljare då det tidigare var på tal om att inte finland erbjöd lika ofta rabatt pga att dom inte vill skapa konkurrens bland sina återförsäljare. Finns ingen återförsäljare i finland som har Noxen

Så nu blir jag nog lite sur om inte det gäller finland!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zerom
Japp!!! Alla som läser den här tråden kan likabra maila till mig på mj@zepto.se och uppge ordernummer så lägger jag in rabatten.

Va, är det DU som är "Magnus" på Zeptos support? Din luring!

Permalänk
Medlem

http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=285330

"I'm playing Mass Effect on this baby right now" verkar som någon fått sin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genmah
Va, är det DU som är "Magnus" på Zeptos support? Din luring!

Jupp, sweclockers är det bästa stället att läsa feedback på, eller skriva information.
Vi har väldigt många kunder som läser här.

Visa signatur

Spelutvecklingslärare LBS

Permalänk
Medlem

På så sätt.

Nåväl, om inte min Nox, beställd den 18:e juli, är skickad före 16 så ringer jag upp! Sådetså!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genmah
Va, är det DU som är "Magnus" på Zeptos support? Din luring!

yup Magnus som står för Försäljningen, det är jag som har supporten

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pef-Zepto
yup Magnus som står för Försäljningen, det är jag som har supporten (-:

Hur går det med maskinerna som skulle ut idag? Kommer ni hinna få ut dem som lovat?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av G-Mod
Hur går det med maskinerna som skulle ut idag? Kommer ni hinna få ut dem som lovat?

Många men inte alla ser det ut som, kan jag säga med en gång
Jag har kollat över alla ordrar ett par gånger idag, och alla ligger i produktion åtminstonde. Vi kommer skicka ut ett massmail om detta senare idag och erbjuda kompensation till alla kunder vars dator inte gick ut idag som lovat.

Jag blev själv garanterad uppifrån att alla skulle ut idag, men det ser inte ut som dom kunde hålla det nu när jag kollar vår produktionslista. Jag ser inte fram emot morgondage

Vi har två nya modeller uppe på hemsidan nu också om någon är intresserad. Det är i princip Nox och Mythos fast med Intels enklare grafikkort.

Visa signatur

Spelutvecklingslärare LBS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zerom
Många men inte alla ser det ut som, kan jag säga med en gång
Jag har kollat över alla ordrar ett par gånger idag, och alla ligger i produktion åtminstonde. Vi kommer skicka ut ett massmail om detta senare idag och erbjuda kompensation till alla kunder vars dator inte gick ut idag som lovat.

Jag blev själv garanterad uppifrån att alla skulle ut idag, men det ser inte ut som dom kunde hålla det nu när jag kollar vår produktionslista. Jag ser inte fram emot morgondage

Vi har två nya modeller uppe på hemsidan nu också om någon är intresserad. Det är i princip Nox och Mythos fast med Intels enklare grafikkort.

Tack för din ärliga update! Sitter och biter på naglarna, vill ju ha den innan helgen så man kan spendera lite tid med den

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zerom
Japp!!! Alla som läser den här tråden kan likabra maila till mig på mj@zepto.se och uppge ordernummer så lägger jag in rabatten.
Och ja, vi har två veckors prisgaranti så ni får alla ta del av den i efterhand, men det kräver att man har powerkonfigurationen på sin order eller motsvarande.

Om man betalar vid leverans, blir priset man betalar då bara mindre eller hur får jag min rabatt?

Och ni kommer alltså skicka ut ett mail idag när det är beräknat att man får den? Om ni inte skickar ut den idag, får man den inte innan helgen då?

Genmah: klart vi ska bilda klubben,var i u-a bor du?

Permalänk
Medlem

Skönt att Zepto ordnade allting till rätta nu i alla fall. Posta gärna en recension när ni fått era maskiner

Permalänk
Medlem

Wiiiieeee !!^^ Ajjmen. Min Nox är helt klar nu. Ligger nu och väntar på att bli upphämtad av UPS. Kommer ha den hos mej innan klockan 12 imorgon Tack Zepto! Jag tar tillbaka allt elakt jag har sagt om er eheh

Visa signatur

Zepto Nox A15: Intel C2 Duo P9500 2,53 Ghz - Nvidia GeForce 9600M GT 512 MB GDDR3 - 8 GB RAM - 7200rpm - 320GB HDD - 1680x1050 - 15,4"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ortmon
Wiiiieeee !!^^ Ajjmen. Min Nox är helt klar nu. Ligger nu och väntar på att bli upphämtad av UPS. Kommer ha den hos mej innan klockan 12 imorgon Tack Zepto! Jag tar tillbaka allt elakt jag har sagt om er eheh

Oj, ballt! Vilket beställningsdatum hade du?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ortmon
Wiiiieeee !!^^ Ajjmen. Min Nox är helt klar nu. Ligger nu och väntar på att bli upphämtad av UPS. Kommer ha den hos mej innan klockan 12 imorgon Tack Zepto! Jag tar tillbaka allt elakt jag har sagt om er eheh

När beställde du?

Visa signatur

Acer 3820TG | i5 480m @ 3.4Ghz | 6550M @ 800/1100 | 3DMark11 @ 1469
LG Optimus 2X

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ortmon
Wiiiieeee !!^^ Ajjmen. Min Nox är helt klar nu. Ligger nu och väntar på att bli upphämtad av UPS. Kommer ha den hos mej innan klockan 12 imorgon Tack Zepto! Jag tar tillbaka allt elakt jag har sagt om er eheh

Byter du signatur då

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av charlieflip
Om man betalar vid leverans, blir priset man betalar då bara mindre eller hur får jag min rabatt?

Och ni kommer alltså skicka ut ett mail idag när det är beräknat att man får den? Om ni inte skickar ut den idag, får man den inte innan helgen då?

Genmah: klart vi ska bilda klubben,var i u-a bor du?

Om man har valt betalning vid leverans så betalar man mindre helt enkelt. Har man betalt i förskott så sätter vi antingen tillbaka pengarna på ert konto eller så kan man uppgradera datorn eller välja något tillbehör.
Som det ser ut så skickas alla imorgon som inte skickas idag, då alla ligger i produktion.

Visa signatur

Spelutvecklingslärare LBS

Permalänk
Avstängd

Zerom & Pef-Zepto
Kommer det bättre gpu till noxen i höst eller e d bara rykten??

Visa signatur

 macbook alu 2,4ghz 2048 ddr3 250gb 7200rpm hd geekforce m 9400 ddr3