Följ Black Week på SweClockers

Noctua fläktar + Be Quiet Pure Rock 2 kylare.

Permalänk

Noctua fläktar + Be Quiet Pure Rock 2 kylare.

Har en del Noctua fläktar som behöver hitta nya hem. Alla tillbehör ska finnas kvar och fläktarna fungerade senast de användes. Självklart kommer jag kontrollera bägge delarna innan jag skickar iväg dom och jag hör av mig om det skulle vara något som inte stämmer.

Samma sak gäller be quiet kylaren och kylpasta medföljer ej, men ska i övrigt ha kvar alla sina tillbehör.

Vi kör budgivning och det är fritt fram att buda på varje sak för sig eller flera samtidigt. Jag kontaktar eventuell köpare när det kommer in bud jag är nöjd med, så får jag mer tid på mig att förbereda eventuellt paket.

Jag lägger till bilder på fläktarna och be quiet kylaren i morgon.

Med vänlig hälsning

Rikard

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 200 kr 100kr/st för Nfa14 och sf12 uln
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem

150kr+frakt för f12 fläkten 😁

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 150 kr Noctua f12, betalar frakt
Permalänk

NF-A14
NF-S12A
NF-F12

*Sålda*

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 200 kr PR2
Permalänk
Skrivet av kissekotten4:

200 kr PR2

Behöver den skickas?

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rikard225:

Behöver den skickas?

Mvh

Linköping city? Är ganska omobil för tillfället

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rikard225:

Behöver den skickas?

Mvh

Föresten. AM4 fäste?

Permalänk
Skrivet av kissekotten4:

Linköping city? Är ganska omobil för tillfället

Okej, då blir det nog att skicka då jag bor i Norrköping och har inget planerat besök till Linköping den närmsta tiden. Det följer med skruvar & fäste för am4 då det var det jag använde den till tidigare. Du kommer dock behöva ha moderkortsplattan som alla am4 moderkort kommer med från början, då den används till monteringen av kylarfästena.