Följ Black Week på SweClockers

RTX 4070 Ti, 7900 XT, RTX 3090

Permalänk

RTX 4070 Ti, 7900 XT, RTX 3090

Provar igen för att se om någon vill göra sig av med sitt grafikkort Upphämtning i Göteborg/ runt omkring vore toppen. Annars ska det kunna skickas.
Allt gott!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett 4070ti tuf, inhandlad i början av året någon gång. Vad tänker du för pris?

Permalänk
Medlem

Har ett rtx 3090 suprim X
Kvitto finns Inet

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Mackanoz:

Har ett 4070ti tuf, inhandlad i början av året någon gång. Vad tänker du för pris?

Vet inte riktigt, vad sägs om 7500:-?

Permalänk
Medlem

Efter en massa dms med bud som man hade förväntat sig på sweclockers så är jag inte längre intresserad av att sälja tack för visat intresse

Permalänk
Skrivet av Mackanoz:

Efter en massa dms med bud som man hade förväntat sig på sweclockers så är jag inte längre intresserad av att sälja tack för visat intresse

Hej! Nu förstår jag inte riktigt, du fick mängder av bud från andra personer och vill då inte längre sälja? Är lite trött i bollen ikväll men hänger inte med:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Revolverjesus:

Hej! Nu förstår jag inte riktigt, du fick mängder av bud från andra personer och vill då inte längre sälja? Är lite trött i bollen ikväll men hänger inte med:)

Fick en mängd meddelanden när jag postade i din annons, men som sagt inte intresserad av att sälja längre men önskar dig lycka till med letandet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Revolverjesus:

Antagligen massa skambud och tröttnat. 🙂

Permalänk
Medlem

Söker du fortfarande?

Har ett 7900 XTX red devil på annons.

Permalänk
Skrivet av Scoore:

Söker du fortfarande?

Har ett 7900 XTX red devil på annons.

Hej! Jag letar fortfarande. Ser dock ingen annons ute?

Permalänk

Annonsen är avslutad