Tågsimulator - tips, förslag

Permalänk

Tågsimulator - tips, förslag

Microsoft Train Simulator börjar bli lite till åren och nu är jag på jakt efter ett bra tågsimulatorspel. Någon som har några bra tips eller något att rekommendera? Trainz Railroad Simulator 2006 verkar vara ett bra alternativ, men finns det någon som har fler tips? Spel av denna typ är inte så oerhört vanliga känns det som...

Det finns egentligen bara ett krav som spelet måste uppfylla: Man måste kunna se inifrån förarhytten, det vill säga i förarens perspektiv med kontroller och reglage med mera. Att man sedan kan byta perspektiv är ett plus, men det kan väl vara sak samma.

Permalänk

Jag skulle testa Railroad Simulator 2006 om jag vore dig. Tror det är mkt bra spel

EDIT: kan inte nån släppa en car-simulator med topp grafik. Min högsta önskan på tomtens lista

Visa signatur

Mr. Swe_clockering

Permalänk
Avstängd

Själv älskar jag att konstrurera byggnader/broar, torn osv och se hur dom står sig i hårda naturförhållande, jordbävningar, översvämningar, boeingattacker, orkaner osv...

http://www.chroniclogic.com/ har toppenspel, fast jag är ute efter mer freebuilding, känner nån till mer spel av denna typen?

Visa signatur

Jag är expert på snygga hemmabyggen